Provozovatel čerpacích stanic MOL upozorňuje v kampani od WMC/Grey na prémiová paliva prostřednictvím příběhů průmyslového i osobního rozvoje. Využije i podcasty s osobnostmi.
Hlavním tématem nové podzimní kampaně společnosti MOL Česká republika na podporu prodeje a povědomí veřejnosti o prémiových palivech MOL Evo je „evoluce“, a to jak v oblasti paliv, tak v oblasti individuálního rozvoje.
„V kampani chceme ukázat, že každá evoluce, jak technologická, tak osobní, potřebuje své palivo, svou motivaci. Osobní evoluce je o touze rozvíjet se a zlepšovat, posouvat se kupředu. To platí i pro naše podnikání. Neustále vyvíjíme kvalitnější paliva pro naše zákazníky a zlepšujeme naše servisní stanice. Chceme být skutečně každodenním partnerem, který poskytuje každý den o trochu lepší místo k občerstvení a k odpočinku na cestách,“ říká Martin Pavlíček, manažer korporátní komunikace MOL Česká republika.
Kampaň „Evolucionáři“ běží v rádiu na stanicích Kiss, Impuls a Hitrádio FM Plus, v online kanálech MOL a v titulech vydavatelství Czech News Center. Využívá i populárního formátu podcastů na platformě Youradio Talk, v nichž svou osobní evoluci představí řada osobností ze světa sportu nebo vědy. V podcastu se v prvních pěti dílech představí Jindřich Trpišovský, trenér fotbalové Slávie, jetsurfista Matyáš Kulich, rally jezdec Jan Kopecký, fotbalista Tomáš Hübschman a moderátorka Zorka Hejdová.
„Inspirativní lidské příběhy přináší nové spojení mezi DNA značky MOL a osobním rozvojem každého z nás. Naplňujeme tak ambici značky hledat přesahy mimo běžná komunikační témata daného segmentu,“ říká Aleš Hron, stratég z agentury WMC / Grey, která stojí za kreativním návrhem konceptu a pomáhá ho adaptovat do jednotlivých kanálů. Do projektu je zapojená též mediální agentura Mindshare a public relations agentura Native PR.