Francouzská značka MOA, která nabízí kožené kabelky, šperky nebo punčochové zboží bude v Česku podnikat prostřednictvím franšízy.
Značka zatím otevřela dvě prodejny, jednu v pražském nákupním centru Westfield Chodov a druhou v Galerii Vaňkovka Brno. S expanzí jí pomáhá poradenská společnost CZ Retail Advisors.
Podle Tomáše Beránka z CZ Retail Advisors se jedná o značku ve střední cenové kategorii, která má šanci uspět i vzhledem k tomu, že v tomto segmentu není ještě český trh saturován. „Myslím, že celkově má značka potenciál na to mít v Česku nějakých patnáct prodejen v následujících letech, ale nelze předjímat, uvidíme, co bude s ohledem k pandemii možné,“ říká Beránek.
V příbuzném segmentu trh naopak opustila italská módní značka Carpisa, v jejímž sortimentu byly hodně zastoupeny i cestovní tašky a zavazadla, jejichž prodej v pandemii logicky stagnoval. V e-commerce je naopak dravým lokálním konkurentem značka českých zakladatelů – Vuch.