Do Česka vstupuje francouzská značka MOA

Francouzská značka MOA, která nabízí kožené kabelky, šperky nebo punčochové zboží bude v Česku podnikat prostřednictvím franšízy.

Značka zatím otevřela dvě prodejny, jednu v pražském nákupním centru Westfield Chodov a druhou v Galerii Vaňkovka Brno. S expanzí jí pomáhá poradenská společnost CZ Retail Advisors.

Podle Tomáše Beránka z CZ Retail Advisors se jedná o značku ve střední cenové kategorii, která má šanci uspět i vzhledem k tomu, že v tomto segmentu není ještě český trh saturován. „Myslím, že celkově má značka potenciál na to mít v Česku nějakých patnáct prodejen v následujících letech, ale nelze předjímat, uvidíme, co bude s ohledem k pandemii možné,“ říká Beránek.

V příbuzném segmentu trh naopak opustila italská módní značka Carpisa, v jejímž sortimentu byly hodně zastoupeny i cestovní tašky a zavazadla, jejichž prodej v pandemii logicky stagnoval. V e-commerce je naopak dravým lokálním konkurentem značka českých zakladatelů – Vuch.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist