Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Absolutním vítězem POPAI Awards je Magenta Experience Center

V rámci programu mezinárodní akce POPAI Day 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku soutěže POPAI Awards o nejlepší realizace na retailovém trhu.

Soutěžní projekty se představily celkem v devatenácti soutěžních kategoriích. K exponátům patřily komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty či inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace.

V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.

Reklama
ČEZ

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal in-store projekt Magenta Experience Center od agentury Proboston Creative, jehož zadavatelem i autorem je společnost T-Mobile Czech Republic. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.

Jde o vzdělávací prostor, který se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác. Místo žije nejrůznějšími workshopy, přednáškami a kurzy, které překonávají bariéry digitálního i technologického světa. Cílem Magenta Experience Centre je inspirace, vzdělávání, zábava a networking.

Kompletní přehled vítězů POPAI Awards 2021 naleznete zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)