V rámci programu mezinárodní akce POPAI Day 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku soutěže POPAI Awards o nejlepší realizace na retailovém trhu.
Soutěžní projekty se představily celkem v devatenácti soutěžních kategoriích. K exponátům patřily komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty či inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace.
V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.
Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal in-store projekt Magenta Experience Center od agentury Proboston Creative, jehož zadavatelem i autorem je společnost T-Mobile Czech Republic. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.
Jde o vzdělávací prostor, který se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác. Místo žije nejrůznějšími workshopy, přednáškami a kurzy, které překonávají bariéry digitálního i technologického světa. Cílem Magenta Experience Centre je inspirace, vzdělávání, zábava a networking.
Kompletní přehled vítězů POPAI Awards 2021 naleznete zde.