The Future Bakery připravila kampaň pro Blockchain bankovní ekosystém XIXOIO

Agentura The Future Bakery se komplexně postarala o strategii, vývoj kreativního konceptu a přípravu kampaně pro nový Blockchain bankovní ekosystém XIXOIO.

XIXOIO provozuje platformu, přes kterou bude probíhat tokenizace firem, tedy proces, kdy firmy získávají kapitál od investorů výměnou za emisi vlastního tokenu přes technologii blockchain.

“„Technologie blockchainu je vynález století. V dnešní době, kdy probíhá krize důvěry v politiku, inflace dosahuje ještě nedávno nepředstavitelných hodnot a dříve běžné zboží jako automobily nebo papír se stává nedostupné, je zřejmé, že současná „papírová“ ekonomika dosáhla svých limitů. Transparentnost, nesmazatelnost a z toho plynoucí důvěryhodnost a férovost technologie blockchainu je odpovědí na tyto výzvy. My v XIXOIO tvoříme unikátní ekosystém, skrze který umožníme transformaci ekonomiky v moderní tokenomiku a to přímo v České republice a za český kapitál,“ uvedl zakladatel společnosti Richard Watzke.

Vzhledem ke komplexitě a absolutní novosti toho, co XIXOIO přináší byli do analyticko strategické fáze zapojeni i “tvůrci z davu” sdruženi v rámci Future Bakery, jako unikátní a zásadní zdroj insightů potřebných pro přípravu strategie.

Kreativní koncept vychází z myšlenky fiktivní zprávy z budoucnosti. Představujeme technologii a ekosystém, který s největší pravděpodobností výrazně ovlivní to, jak budeme v budoucnu fungovat. Představy o vlastní budoucnosti jsou však vždy subjektivní, proto jsme se vyvarovali jakékoliv snaze o její znázornění. Naopak jsme se zaměřili na vlastnosti a emoce, důležité pro správné naladění se na budoucnost a vše, co nás čeká. V kontextu současného stavu společnosti a šířící se krize důvěry. Technologie blockchain, o které s nadsázkou říkáme, že je “férovější než člověk”, má ambici nám v této krizi pomoci.

Kampaň, která startuje 25.10., má za cíl primárně vzbudit zájem o tento ekosystém a téma blockchainu jako takové. V ůvodní části kampaně je nasazen 60 sec TV spot, podpořený silnou outdoorovou a on-line prezencí. Další fáze kampaně budou zaměřeny na výkonovou část. resp. růst komunity tokenholderů tokenu XIX prostřednictvím sítě obchodních zástupců.

Kredity kampaně:

Agentura: The Future Bakery

Strategický tým: Petr Topinka

Kreativní tým: Makáto, Leon Sverdlin, Miro Minarových

Režie TVC: Štěpán Tyller

Produkční společnost: Boogie Films

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)