Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco zveřejnilo CSR zprávu. Potravinový odpad snížilo o 70 procent

Společnost Tesco Stores Česká republika letos už potřetí vydává výroční zprávu o udržitelnosti. Na 40 stranách shrnuje aktivity v udržitelnosti a společenské odpovědnosti firmy za finanční rok 2020/2021 a také představuje nové závazky, kterými chce nadále upevňovat pozici jedné z nejodpovědněji podnikajících firem na českém trhu.

Výroční zpráva je doprovázena řadou konkrétních čísel a údajů, které prošly ověřením třetí strany, a u řady z nich vykazuje dosažený pokrok vůči předchozímu období. Společnost Tesco díky nim také přispívá k dosažení cílů udržitelného rozvoje (SDG) Organizace spojených národů.

„25 let se snažíme co nejlépe obsloužit naše zákazníky a zároveň pozitivně ovlivňovat věci kolem nás. Pomáháme zákazníkům jíst zdravěji za dostupné ceny, snižujeme dopady naší činnosti na přírodu, naše zaměstnance podporujeme v práci i soukromém životě s unikátními benefity.  V náročné době pandemie jsme ještě více podporovali komunity v blízkosti našich obchodů a pokračovali v darování potravin, do kterého jsou zapojeny všechny naše prodejny. Společenská odpovědnost stojí na pevných základech dlouhodobého směřování firmy a je podpořena transparentním vykazováním toho, co a jak děláme. V řadě oblastí jsme nezpochybnitelným lídrem udržitelného podnikání v České republice a jsme na to právem hrdí, “ uvádí generální ředitelka společnosti Tesco v České republice Katarína Navrátilová.

Reklama
ČEZ

Stručné shrnutí zprávy:

  • dosáhlo 71% snížení celkového potravinového odpadu ve svých provozech a zůstává na čele boje proti plýtvání potravinami
  • rozdalo prostřednictvím grantového programu 39 milionů Kč na projekty místních organizací
  • jako první na trhu nabízí celou kategorii výrobků v plně recyklovatelných obalech
  • odebírá 100 % elektrické energie z obnovitelných zdrojů a do roku 2035 bude klimaticky neutrální
  • jako první maloobchodní řetězec dobrovolně zveřejnilo údaje o odměňování podle pohlaví a zavedl unikátní benefity na podporu rodin

Výroční zprávu o udržitelnosti společnosti Tesco Česká republika naleznou zájemci na webu společnosti.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu