Digitální marketingová agentura bude pro prodejce bot zajišťovat primárně PPC kampaně v Česku a na Slovensku. Cílem je zlepšit jejich výkony.
Digitální marketingová agentura Advisio získala jako nového klienta společnost Baťa, jednoho z největších prodejců obuvi v Česku. Bude pro něj primárně zajišťovat PPC kampaně v Česku a na Slovensku. Hlavním úkolem agentury bude zlepšení dosavadních výkonů těchto kampaní a dosažení co největšího obratu.
„Je pro nás čest pracovat pro jednu z historicky nejznámějších českých značek. Získat takového klienta a v plné kvalitě se o něj postarat není nic jednoduchého, ale jde o dlouhodobou součást naší strategie získávat reference i od takto velkých firem. Vhodně si tím doplníme portfolio klientů, jichž máme hodně například z oblasti dům a zahrada, auto-moto, sport či věci pro děti,“ říká ředitel agentury Advisio Jiří Komár.
Nového klienta bude mít za Advisio jako account manažerka na starosti Lada Pěgřimková z pražské pobočky. Jako PPC specialisté budou značce Baťa pomáhat Radek Swaczyna a Šimon Heider, na Slovensku pak Katarína Seifriedová.