Společnost Baťa spolupracuje s agenturou Advisio

Digitální marketingová agentura bude pro prodejce bot zajišťovat primárně PPC kampaně v Česku a na Slovensku. Cílem je zlepšit jejich výkony.

Digitální marketingová agentura Advisio získala jako nového klienta společnost Baťa, jednoho z největších prodejců obuvi v Česku. Bude pro něj primárně zajišťovat PPC kampaně v Česku a na Slovensku. Hlavním úkolem agentury bude zlepšení dosavadních výkonů těchto kampaní a dosažení co největšího obratu.

„Je pro nás čest pracovat pro jednu z historicky nejznámějších českých značek. Získat takového klienta a v plné kvalitě se o něj postarat není nic jednoduchého, ale jde o dlouhodobou součást naší strategie získávat reference i od takto velkých firem. Vhodně si tím doplníme portfolio klientů, jichž máme hodně například z oblasti dům a zahrada, auto-moto, sport či věci pro děti,“ říká ředitel agentury Advisio Jiří Komár.

Nového klienta bude mít za Advisio jako account manažerka na starosti Lada Pěgřimková z pražské pobočky. Jako PPC specialisté budou značce Baťa pomáhat Radek Swaczyna a Šimon Heider, na Slovensku pak Katarína Seifriedová.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen