Reklamní soutěž IMC Czech Awards zná vítěze

Agenturou roku se stala McCann Prague, která zvítězila ve třech kategoriích. Klientem ročníku je Mastercard.

Nejúspěšnější české marketingové počiny ocenil na slavnostním galavečeru devatenáctý ročník soutěže IMC Czech Awards, mezi jejíž pořadatele patří Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA). Rozdáno bylo 29 medailí v celkem 13 kategoriích. O pořadí rozhodla odborná čtrnáctičlenná porota v čele s ředitelem marketingové komunikace T-Mobile Ladislavem Báčou.

Nejúspěšnější agenturou se stala společnost McCann Prague, která zvítězila ve třech soutěžních kategoriích, a získala ocenění Agentura ročníku. Vítězství ve dvou kategoriích si připsala agentura Momentum Czech Republic. Klientem ročníku se stala společnost Mastercard.

„Vyhodnocení nejúspěšnějších kampaní letošního ročníku nebylo vůbec jednoduché. Agentury přihlásily opravdu velké množství kvalitních prací, o jejichž konečném pořadí rozhodovaly pouze malé detaily. Obecně lze říct, že kvalita marketingových i reklamních kampaní v České republice roste a je srovnatelná s těmi na nejvyspělejších světových trzích,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

McCann Prague ovládla kategorie Influencer marketing a Sponzoring se svým projektem „Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení“. Zvítězila také v kategorii Inovativní myšlenka s projektem „Lego vzalo herní svět šmahem“.

Momentum Czech Republic zvítězila se svým projektem Kotel a Výbuch pro Bohemia Energy v kategorii Budování značky. Zlato z kategorie Digitální trefa si odnesla agentura Triad Advertising s kampaní Gambrinus Výkopná 2020. Kategorii Charitativní a neziskový marketing ovládla agentura WMC/Grey Praha s projektem Hackathon #znamkamarada, na nejvyšší stupínek v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace vystoupala s projektem Personalizace funguje! pro klienta innogy Energie společnost Wunderman Thompson.

Kategorii Sociální média a brandový obsah ovládla s kampaní Sliby mojí vagíně pro Hartmann-Rico agentura SYMBIO Digital. Jako nejlepší kampaň v kategorii Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy byla zvolena Kinder pohádka od Momentum Czech Republic.

Pro oceněné agentury cesta v soutěži ještě nekončí. Ty nejúspěšnější se totiž nominovaly do evropského kola, jehož vyhlášení proběhne letos na podzim.

„Medailisté ze všech kategorií se pak automaticky nominovali do celoevropského kola, které se uskuteční na podzim pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur (EACA) sídlící v Bruselu. IMC Czech Awards je v tomto unikátní, protože je jedinou lokální soutěží s mezinárodní nadstavbou,“ dodává Pešta.

Přehled výsledků IMC Czech Awards 2021

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)