Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Penny testuje v Plzni vlastní e-shop. Nákupy bude rozvážet DoDo

Řetězec Penny spustil spustilo v Plzni pod názvem Pennydomů svůj pilotní projekt nákupu potravin přes internet s dovozem až k zákazníkovi. V případě úspěchu zkušebního provozu je pak plánováno rozšíření online nákupů na další oblasti České republiky.

„Chceme být lidem blíž. Poslední rok a půl změnil nákupní chování lidí a my jim chceme nabídnout alternativu k nákupu v našich kamenných obchodech. Ty vždy byly, jsou a budou pro nás základem, ovšem reagujeme na potřeby a požadavky zákazníků, a proto jsme připravili projekt Pennydomu.cz,“ říká Jens Krieger, generální ředitel Penny. Radek Hovorka, jednatel Penny k tomu dodává: „V současné době si mohou u nás objednat nákup lidé na Plzeňsku. Nabízíme jim téměř kompletní sortiment, a i na internetu pak mohou využít našich slevových akcí, nakoupit produkty, včetně našich privátních značek, a my jim zaručíme dovoz nákupu až domů v objednaný čas.“

Penny nebude mít pro přípravu nákupů speciální sklad, v budoucnu plánuje využití své sítě takřka 400 prodejen. Po objednání na internetové adrese bude nákup připraven na nejbližší prodejně, kde ho následně vyzvedne kurýr společnosti DoDo a doručí ho na požadovanou adresu.

Reklama
ČEZ

„Rozvoz potravin je segment, v němž jsme dlouhodobě silní, a kde jsme si dokázali vybudovat skvělou reputaci. Naše služby neustále posouváme a obchodníkům nabízíme stále flexibilnější a komplexnější servis. Názorným příkladem je i právě logistika pro Penny, kde náš kurýr zajistí nejen rozvoz, ale i kompletní přípravu objednávky,“ popisuje Martin Marek, CEO DoDo pro Českou republiku a Slovensko.

Zákazník si může objednat nákup tři dny předem a zrušit svoji objednávku čtyř hodiny před plánovaným doručením. Doručení nabízí Penny již od dvou hodin po objednání. Po zahájení přípravy nákupu pak dostane SMS zprávu s přesným termínem doručení. Minimální výše nákupu je 500 korun a cena za dopravu činí 69 korun.

E-shop Pennydomů nabízí prakticky vše, nač jsou zákazníci zvyklí z kamenných obchodů Penny, od čerstvého ovoce zeleniny přes pečivo, mléčné, chlazené, mražené i trvanlivé produkty, nápoje, maso, ryby, uzeniny i lahůdky, cukrovinky, produkty pro děti, až po drogerii, kosmetiku i potraviny pro zvířata. Samostatná sekce Akce pak nabízí bezmála 500 produktů, které jsou nabízeny se slevou.

„Možností nabídnout naše produkty zákazníkům on-line jsme se začali zabývat v loňském roce. Díky velkému nasazení všech lidí, kteří se na projektu podíleli, se podařilo jej připravit a uskutečnit ve velmi krátké době. V červnu začali systém testovat naši zaměstnanci a od září i vybraní zákazníci. Nyní jsme jej spustili pro širokou veřejnost v Plzni,“ popisuje vývoj projektu Radek Hovorka. Cílem pilotního projektu je otestování technické stránky projektu i spokojenosti zákazníků a na základě jejich zpětné vazby celý systém nákupu udělat, co nejkomfortnější a nejjednodušší. V případě úspěchu pilotního provozu je pak plánováno rozšíření on-line nákupů Penny na další oblasti České republiky.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)