Ryze česká marketingová a eventová firma Amden v podzimním tendru zaujala Penny Market neobvyklými nápady a svým přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky.
„Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení. Věřím, že právě takového jsme našli,“ říká Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace společnosti Penny Market.
Agentura Amden zahájila své působení na českém trhu v roce 1997. Profiluje se jako full-servisová marketingová agentura se specializací na event management. Svým klientům nabízí kreativní a inovativní řešení v duchu svého motta „Marketing nevyšlapanými cestami“ a zároveň zázemí stabilního a sehraného týmu, pro který je spokojenost klienta na prvním místě. Mezi klienty Amdenu patří mezi jinými společnosti Orkla, ŠkoFIN, Pro.Med.CS, Woodcote nebo rodinná firma Betonpres.