Penny Market má na eventy agenturu Amden

Ryze česká marketingová a eventová firma Amden v podzimním tendru zaujala Penny Market neobvyklými nápady a svým přístupem, který na první místo staví emoce a zážitek z akce. Amden získá smlouvu na tři roky.

„Hledali jsme spolehlivého a ověřeného partnera, který porozumí strategii naší společností, a zároveň do spolupráce vnese kreativitu, neotřelá a odvážná řešení. Věřím, že právě takového jsme našli,“ říká Elén Burešová, event koordinátorka a specialistka interní komunikace společnosti Penny Market.

Agentura Amden zahájila své působení na českém trhu v roce 1997. Profiluje se jako full-servisová marketingová agentura se specializací na event management. Svým klientům nabízí kreativní a inovativní řešení v duchu svého motta „Marketing nevyšlapanými cestami“ a zároveň zázemí stabilního a sehraného týmu, pro který je spokojenost klienta na prvním místě. Mezi klienty Amdenu patří mezi jinými společnosti Orkla, ŠkoFIN, Pro.Med.CS, Woodcote nebo rodinná firma Betonpres.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk