Značka domácích kávovarů připravila v rámci své první globální kampaně uměleckou instalaci na Signal Festivalu. Podílely se na ní agentury Mediaplus Prague, Fuse a PHD.
Do letošního Signal Festivalu, který probíhá do 17. října, se zapojila i značka De´Longhi, která začátkem září spustila svou vůbec první globální kampaň, jejíž tváří se stal ambasador značky Brad Pitt. Společnost představila „chill out“ koutek i uměleckou instalaci, nacházejí se ve Výstavišti Praha.
Návštěvníci mohou Brada Pitta vidět díky spotu, který pro kampaň natočil. Promítán je na devíti projekčních plochách. Poskládány jsou v různých hloubkách tak, že se pozorovateli z jediného pozorovacího úhlu odkryje kompletní obsah, který je ostatním kolemjdoucím skrytý.
Mediální strategii a komunikaci značky De´Longhi zajišťuje v Česku a na Slovensku agentura Mediaplus Prague. Kreativní koncept instalace pro Signal Festival připravily partnerské agentury Fuse ve spolupráci s PHD.
Instalace je součástí 360stupňové kampaně s řadou prémiových a inovativních formátů v TV, onlinu, mobilních formátech i aplikacích. Důraz je dáván na video a doplňují ho obsahové spolupráce v TV i onlinu, které mají dodat komunikaci dodatečný zásah i autenticitu. Nechybějí ani ambientní řešení. Ambicí kampaně je stvrdit pozici De´Longhi jako leadera v oblasti kávy a podtrhnout prémiovost značky.