Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na Signal Festivalu je i Brad Pitt, v kampani De´Longhi

Značka domácích kávovarů připravila v rámci své první globální kampaně uměleckou instalaci na Signal Festivalu. Podílely se na ní agentury Mediaplus Prague, Fuse a PHD.

Do letošního Signal Festivalu, který probíhá do 17. října, se zapojila i značka De´Longhi, která začátkem září spustila svou vůbec první globální kampaň, jejíž tváří se stal ambasador značky Brad Pitt. Společnost představila „chill out“ koutek i uměleckou instalaci, nacházejí se ve Výstavišti Praha.

Návštěvníci mohou Brada Pitta vidět díky spotu, který pro kampaň natočil. Promítán je na devíti projekčních plochách. Poskládány jsou v různých hloubkách tak, že se pozorovateli z jediného pozorovacího úhlu odkryje kompletní obsah, který je ostatním kolemjdoucím skrytý.

Reklama

Mediální strategii a komunikaci značky De´Longhi zajišťuje v Česku a na Slovensku agentura Mediaplus Prague. Kreativní koncept instalace pro Signal Festival připravily partnerské agentury Fuse ve spolupráci s PHD.

Instalace je součástí 360stupňové kampaně s řadou prémiových a inovativních formátů v TV, onlinu, mobilních formátech i aplikacích. Důraz je dáván na video a doplňují ho obsahové spolupráce v TV i onlinu, které mají dodat komunikaci dodatečný zásah i autenticitu. Nechybějí ani ambientní řešení. Ambicí kampaně je stvrdit pozici De´Longhi jako leadera v oblasti kávy a podtrhnout prémiovost značky.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)