Dlouhodobá kampaň portálu, která vznikla ve spolupráci s agenturou Werk Camp, poběží i v příštím roce. Značku Aukro má osvěžit.
Aukro spustilo dlouhodobou kampaň, pro kterou celkem vzniklo šest spotů, tři bumpery a šest rozhlasových spotů. Do konce roku bude k vidění v TV, online, na YouTube a sociálních sítích, pokračovat bude ale i v příštím roce.
V prvních třech spotech, natočených v produkci Film Service a v režii Štěpána Vodrážky, cílí Aukro na střední a mladší generaci řešící svízele spojené s přebytečnými věcmi, které mají doma. Koncept „ Au! Wau!“ vytvořený ve spolupráci s agenturou Werk Camp drží jednotnou linii s claimem „Dejte věcem nový život.“ Založen je na emocích, radosti z úlovků, ale i z toho, že se věcí zbavíme. Také je o vášni sběratelů, o příbězích věcí. Aukro se prezentuje jako optimistická, pozitivní značka, šířící radost z prodeje i nákupu, a napomáhající udržitelnému přístupu.
„Aukro je na trhu osmnáct let a brand potřebuje osvěžit. Cílem je Aukro především připomenout a učinit ho relevantní cílové skupině. Chceme tak nyní oslovit i mladší generaci, která si zařizuje první byt, mladé rodiny s dětmi, kde se hromadí věci, které už nepotřebují a také kutily, kteří mají doma různé poklady,“ uvedl Jan Sadílek a dodal: „Chceme, aby se Aukro stalo první volbou pro prodej nepotřebných věcí a ulovení aktuálně potřebných. Chceme Aukro asociovat s radostí ze zbavení se přebytečného i s radostí z nabytí nového. Koncept AU!WAU! přináší výraznou a dynamickou komunikaci, motivuje k akci. Hodně věříme i na český humor.“
Vizitka kampaně:
Klient: Aukro
Kreativní agentura: WERK CAPM
Produkce: Film Service
Režie: Štěpán Vodrážka