Na zahájení 139. sezony upozorňuje poutavě jednoduchá kampaň od agentury Touch Branding.
Po dlouhé době, která se nesla ve znamení uzavření všeho možného, dezinfikování, dodržování patřičné vzdálenosti a neustále se měnících vládních nařízeni potřebovali divadelní diváci jasný signál, jak to vlastně bude s prodejem vstupenek na novou sezonu v Národním divadle. To se ve spolupráci s agenturou Touch Branding rozhodlo na start sezony upozornit jasně a stručně.
„Ke spolupráci jsme oslovili agenturu Touch Branding, které přišla s graficky čistým konceptem a všeříkajícím slovem UŽ! Jednoznačné sdělení v typografickém provedení je natolik signifikantní, že o jeho nepřehlédnutelnosti nešlo pochybovat,“ uvedla Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.
Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Probíhá v outdooru, zejména v místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako je MHD, nádraží nebo vlaky. Do další fáze je v plánu využití onlinu, tisku a netradičních lokalit jako fasády divadelních budov.
„UŽ! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď mŮŽe konečně UŽít,“ řekl Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.
Vedle tradičných venkovních médií kampaň využívá i digitální nosiče. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli pohrát se slovem UŽ! a vdechnout mU Život,“ dodal Neil Johnston, který kampaň navrhoval.
Vizitka kampaně:
Klient: Národní divadlo
Agentura: Touch Branding
Kreativní ředitel: Martin Marušinec
Art direkce + Design: Neil Johnston
Copywriting: Helena Johnston, Martin Marušinec
Animace: Lukáš Koudelka