Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už, říká jednoduše kampaň k nové sezoně Národního divadla

Na zahájení 139. sezony upozorňuje poutavě jednoduchá kampaň od agentury Touch Branding.

Po dlouhé době, která se nesla ve znamení uzavření všeho možného, dezinfikování, dodržování patřičné vzdálenosti a neustále se měnících vládních nařízeni potřebovali divadelní diváci jasný signál, jak to vlastně bude s prodejem vstupenek na novou sezonu v Národním divadle. To se ve spolupráci s agenturou Touch Branding rozhodlo na start sezony upozornit jasně a stručně.

„Ke spolupráci jsme oslovili agenturu Touch Branding, které přišla s graficky čistým konceptem a všeříkajícím slovem UŽ!  Jednoznačné sdělení v typografickém provedení je natolik signifikantní, že o jeho nepřehlédnutelnosti nešlo pochybovat,“ uvedla Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.

Reklama
ČEZ

Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Probíhá v outdooru, zejména v místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako je MHD, nádraží nebo vlaky. Do další fáze je v plánu využití onlinu, tisku a netradičních lokalit jako fasády divadelních budov.

„UŽ! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď mŮŽe konečně UŽít,“ řekl Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

Vedle tradičných venkovních médií kampaň využívá i digitální nosiče. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli pohrát se slovem UŽ! a vdechnout mU Život,“ dodal Neil Johnston, který kampaň navrhoval.

Vizitka kampaně:

Klient: Národní divadlo

Agentura: Touch Branding

Kreativní ředitel: Martin Marušinec

Art direkce + Design: Neil Johnston

Copywriting: Helena Johnston, Martin Marušinec

Animace: Lukáš Koudelka

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)