Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Svět platebních bran se rozrůstá. Na trh vstupuje Shoptet Pay

Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet představuje novinku v podobě platební brány Shoptet Pay, kterou spustil pro svých více než 28 tisíc klientů. Ta má zefektivnit jejich podnikání a pomoci růst malým a středním e-shopům.

Jednoduché ovládání, podpora rozvoje byznysu a zjednodušení prodeje patří mezi klíčové faktory, které e-shopaři nejčastěji řeší při výběru vhodné platební brány. Chtějí ušetřit čas a nezaobírat se složitostmi, které jim ztěžují či dokonce znemožňují co nejefektivněji podnikat. Společnost Shoptet, která je největším českým poskytovatelem e-shopové platformy, se proto rozhodla vytvořit vlastní platební bránu, která bude veškeré požadavky podnikatelů splňovat.

„Je pro nás klíčové pomáhat s růstem byznysu našeho zákazníka, chceme mu jednak zjednodušit ovládání svého e-shopu a je i v našem zájmu, aby se mu dařilo. Zisk je totiž pro většinu podnikatelů primární cíl a způsob platby ho může výrazně ovlivnit. Kromě toho jsme v oblasti platebních bran naráželi na limity, které jsme pro naše e-shopaře chtěli odstranit,“ komentuje rozhodnutí CEO Shoptetu Samuel Huba.

Reklama
Know

Platební brána Shoptet Pay je plně integrovaná do e-shopové platformy Shoptetu. „Díky tomu získá podnikatel okamžitý přístup k aktuálnímu stavu zásob, objednávek, reklamací, účetních výpisů i stavu plateb, což považujeme za velkou konkurenční výhodu,“ komentuje Huba. Zároveň dodává, že cílem jednotného ekosystému je ušetřit e-shopařům čas, který budou moci věnovat rozvoji svého businessu. A navíc mít své cashflow více pod kontrolou.

Velkou výhodou Shoptet Pay jsou nulové měsíční poplatky, které tato platební brána nabízí jako jedna z mála na trhu. Pokud se e-shopařům nebude byznysově dařit a neuskuteční dostatečné množství prodejů, nemusí za Shoptet Pay vůbec nic platit,“ představuje velký benefit platební brány Huba. Hlavním důvodem je snaha Shoptetu co nejvíce zjednodušit prodeje svým klientům i jejich zákazníkům, kteří budou moci nakoupit pomocí jediného kliku.

Snadnější expanze na zahraniční trhy

Shoptet se rozhodl nic nepodcenit a na vývoji si dal opravdu záležet. Cílem bylo splnit i ty nejpřísnější nároky všech svých uživatelů. Společnost se proto rozhodla spojit s nizozemskou společnost Adyen, která patří mezi největší odborníky v oboru. Shoptet se tak zařadil mezi Facebook, Uber či Spotify, se kterými Adyen dlouhodobě spolupracuje. „Velkou výhodou zvoleného partnerství je, že díky vybrané technologii bude pro e-shopaře u Shoptetu expanze na zahraniční trhy snadnější než kdy dřív. Shoptet Pay totiž nabízí platby ve více než 15 měnách, několika cizích jazycích a umožňuje tak působit až v 35 různých zemích,“ vysvětluje Huba.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)