Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Startuje první seminář pro marketéry na téma „brand safety“

Fenomén dezinformací se netýká jen aktuálního očkování, migrantů, politiky nebo celebrit. I Česká republika má příklady dezinformačních kampaní, které způsobily obchodním značkám a firmám milionové škody. Asociace komunikačních agentura (AKA) a Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy proto spouští vzdělávací projekt pro marketéry – Band Safety Academy.

Na celodenním semináři se účastníci dozvědí, jaká nebezpečí číhají na značky, jak snižují jejich hodnotu a jak se bránit případným ztrátám. Typicky jde o různé útoky na věrohodnost, spolehlivost, kvalitu nebo zdravotní nezávadnost produktů, smyšlenky o představitelích značek nebo managementu firmy. Takové, internetem či mailem šířené dezinformace, mohou být fatální. Například falešné zprávy o insolvenci bank mohou vést až k jejich faktické likvidaci.

První běh semináře Brand Safety Academy se odehraje 22. září na půdě Karlovy univerzity. Je určen především pro brand manažery a marketingové specialisty na straně firem, ale počítá se i s účastí expertů z komunikačních agentur, médií nebo se studenty.

Reklama
Know

Brand safety je termín, který marketingoví profesionálové dobře znají, málokterá z firem má ale propracovaný systém na ochranu značky. Během semináře se o své zkušenosti a zjištění podělí odborníci z fakulty sociálních věd a reklamního byznysu, organizace Prague Security Studies a spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek jako například Notino, T-mobile nebo L´Oreal. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se jim software, který oddělí jejich on-line reklamu od toxického kontextu. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání, a tak každý účastník obdrží i certifikát.

Zájemci o Brand Safety Academy se mohou registrovat přes stejnojmenný web. Landing page, stejně jako celou vizuální identitu BSA, vytvořila agentura Triad. Její spolumajitelka Petra Jankovičová je i vedoucí pracovní skupiny Etika oboru, na jejíž půdě akademie v AKA vznikala.

Cena za účast byla stanovena na 500 korun za osobu tak, aby se pokryly nejnutnější výdaje. Organizátoři a podporovatelé Brand Safety Academy nechtějí, aby vstupné bylo bariérou pro účast. Vedle obchodního významu pro značky a firmy má totiž seminář i rozměr společenský. Upozorňování na nebezpečí dezinformací všeho druhu je součástí dlouhodobého úsilí o minimalizaci vlivu dezinformací na společnost.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)