SportObchod.cz oznámil akvizici Fitness4U. Zákazníkům slibuje komplexnější nabídku

První významnou akvizici po vstupu nového investora do společnosti oznámil internetový obchod se sportovním vybavením SportObchod.cz. V průběhu letních měsíců koupil společnosti Fitness4U, která se zaměřuje na fitness výživu a doplňky a dosahuje obratu přes sto milionů korun.

Důvodem akvizice společnosti Fitness4U je snaha dosáhnout větší komplexnosti nabídky obchodu. Akvizice nám zároveň pomůže docílit potenciálu značky a zvýšit konkurenceschopnost na zahraničních trzích,“ řekl jednatel společnosti SportObchod.cz Josef Mech (na úvodní fotografii vpravo). Sportobchod.cz díky spojení s expertem na sportovní výživu, fitness a posilování získal do svého portfolia další dílek skládačky při cestě za cílem vytvořit všestranný sportovní e-shop s širokou nabídkou sortimentu pro všechny sportovce.

„Našim zákazníkům jsme teď schopni nabídnout kromě sportovního vybavení také plnohodnotnou nabídku sportovní výživy a doplňků pro fitness a posilování,“ doplnil Mech přínosy pro zákazníky. Majitel Fitness4U Filip Novotný vidí ve spojení se SportObchod.cz šanci proniknout na nové trhy a využít know-how zkušenějšího partnera v oblasti e-commerce.

„Dosud jsme působili pouze v Česku a na Slovensku. Spoluprací si proto slibujeme například expanzi na nové trhy, se kterou má SportObchod.cz zkušenosti,“ nabídl důvody prodeje společnosti Novotný. Zákazníci společnosti Fitness4U ale nemusí propadat panice. Jejich nákupy v oblíbeném e-shopu transakce nijak neohrozí, naopak by jim měla přinést lepší zákaznickou zkušenost. Značka zůstane na československém trhu i nadále aktivní.

„Pro naše stávající zákazníky se ale zatím nic nemění. Značka Fitness4U bude na československém trhu i nadále fungovat, pouze na technologickém řešení SportObchodu. Navíc chystáme novinky, které posunou servis pro zákazníky na novou úroveň a zlepší jejich zážitek z nákupu oblíbených fitness suplementů,“ slíbil Novotný, který se po prodeji stal součástí týmu SportObchod.cz.

SportObchod.cz působí na šesti trzích v Evropě a nabízí sportovní vybavení pro hokejisty, tenisty, cyklisty nebo běžce. V letošním roce vstoupil také do světa outdooru. V roce 2020 oslavil obrat přes půl miliardy korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia