Sportovní řetězec Sportisimo má od konce srpna novou vlajkovou loď v ostravském Avion Shopping Parku. Je to v pořadí čtvrtá prodejna s novým designem, další najdou zákazníci v Praze, Sofii a Bukurešti. Jejich koncept je typický přehledností a edukačními prvky.
„Redesign v Ostravě byl logickým krokem, který souvisí s našimi dalšími aktivitami a rozvojem. Právě do Ostravy přesunujeme naši logistickou základnu, která bude mít super moderní technologické zázemí. Proto bylo nasnadě inovovat tady i retailový koncept,“ říká ke změně marketingový ředitel Sportisima Zdeněk Morávek.
S touto modernizací začala značka na podzim loňského roku. Vylepšeným designem se tehdy pochlubila v pražském Palladiu a v bulharské Sofii. V květnu letošního roku následovalo otevření vlajkové lodi v Rumunsku. „Inovované prodejny jsou moderní, světlé a pro zákazníka přehlednější. Vsadili jsme na design, který bude dlouhodobě udržitelný. Důležitý byl pro nás samozřejmě i zákaznický zážitek, takže prodejny obsahují spoustu edukačních materiálů a využívají pro navigaci nebo komunikaci se zákazníky digitálních technologií. Společným prvkem vylepšených prodejen se stal symbol šipky jako synonymum pohybu a dynamiky. Skvěle doplňuje naše motto Život v pohybu,“ dodává Lukáš Jagňešák, který má ve Sportisimu na starosti space management, tedy uspořádání a design obchodů.
Sportisimo, původem český prodejce sportovního vybavení, má v České republice celkem 105 prodejen, v Moravskoslezském kraji jich najdeme 15. Přímo v Ostravě jsou to 4 obchody, první z nich byl otevřen už v roce 2005. Celkově vlastní sportovní řetězec přes 190 prodejen napříč Českou republikou, Slovenskem, Rumunskem, Bulharskem a Maďarskem. Prodejny doplňuje e-shop, a to i v dalších evropských zemích.