Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sportisimo otevřelo v Česku druhý obchod ve vylepšeném designu

Sportovní řetězec Sportisimo má od konce srpna novou vlajkovou loď v ostravském Avion Shopping Parku. Je to v pořadí čtvrtá prodejna s novým designem, další najdou zákazníci v Praze, Sofii a Bukurešti. Jejich koncept je typický přehledností a edukačními prvky.

„Redesign v Ostravě byl logickým krokem, který souvisí s našimi dalšími aktivitami a rozvojem. Právě do Ostravy přesunujeme naši logistickou základnu, která bude mít super moderní technologické zázemí. Proto bylo nasnadě inovovat tady i retailový koncept,“ říká ke změně marketingový ředitel Sportisima Zdeněk Morávek.

S touto modernizací začala značka na podzim loňského roku. Vylepšeným designem se tehdy pochlubila v pražském Palladiu a v bulharské Sofii. V květnu letošního roku následovalo otevření vlajkové lodi v Rumunsku. „Inovované prodejny jsou moderní, světlé a pro zákazníka přehlednější. Vsadili jsme na design, který bude dlouhodobě udržitelný. Důležitý byl pro nás samozřejmě i zákaznický zážitek, takže prodejny obsahují spoustu edukačních materiálů a využívají pro navigaci nebo komunikaci se zákazníky digitálních technologií. Společným prvkem vylepšených prodejen se stal symbol šipky jako synonymum pohybu a dynamiky. Skvěle doplňuje naše motto Život v pohybu,“ dodává Lukáš Jagňešák, který má ve Sportisimu na starosti space management, tedy uspořádání a design obchodů.

Reklama
ČEZ

Sportisimo, původem český prodejce sportovního vybavení, má v České republice celkem 105 prodejen, v Moravskoslezském kraji jich najdeme 15. Přímo v Ostravě jsou to 4 obchody, první z nich byl otevřen už v roce 2005. Celkově vlastní sportovní řetězec přes 190 prodejen napříč Českou republikou, Slovenskem, Rumunskem, Bulharskem a Maďarskem. Prodejny doplňuje e-shop, a to i v dalších evropských zemích.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)