Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Po roce na trhu má Action čtrnáct prodejen. Letos stihne ještě šest

Nizozemský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action od svého vstupu v zemi zprovoznil celkem čtrnáct prodejen. A v expanzi bude pokračovat i nadále.

Svou první prodejnu v České republice otevřel Action na konci minulého srpna. I přes tehdy přetrvávající pandemii byl vstup diskontního řetězce na trh úspěšný, o čemž svědčí stále rostoucí počet nově otevřených poboček po celé zemi.

„Přestože během pandemie čelil maloobchodní sektor dosud nepoznaným výzvám, Action vsadil na svůj jedinečný koncept a na českém trhu zaznamenal velký úspěch. Tuzemští zákazníci si oblíbili širokou a neustále se měnící nabídku našich prodejen a dělí se o novinky s přáteli, rodinou a kolegy či podobně smýšlejícími lidmi na sociálních sítích. Každý týden proto přichází do našich prodejen stále více zákazníků,“ říká Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro český trh.

Reklama
ČEZ

Každý týden je v prodejnách Action představeno více než 150 nových položek, přičemž dvě třetiny sortimentu se neustále mění. I díky tomu mají zákazníci vždy důvod k další návštěvě. Zhruba 1 500 položek pak stojí méně než 25 korun. K atraktivitě tohoto konceptu přispívá i široká nabídka zboží: prodejny Action nabízejí více než 6 000 výrobků ze 14 různých kategorií – včetně produktů osobní péče, vybavení pro domácnost, dekorací, papírnictví či hobby potřeb, sportovního a volnočasového vybavení nebo hraček.

„Naši již 14. českou prodejnu jsme otevřeli 8. září v Kolíně. Stále jsme ale na začátku naší cesty na lokálním trhu. Do konce letošního roku otevřeme minimálně šest dalších poboček a v následujících letech ještě mnoho dalších,“ avizuje Groeneveld. Vzhledem k očekávanému dokončení distribučního centra Action v Bratislavě, jež je naplánováno na podzim letošního roku, budou příští rok české prodejny zásobovány přímo ze Slovenska.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)