Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Největší kampaň na Tiktoku. Influenceři podpořili zvířata v safari ve Dvoře Králové

Agentura Welovefun realizovala na platformě Tiktok vůbec první nadační kampaň. Kampaň #pozvizvire na podporu Safari Parku Zoo Dvůr Králové, do níž se zapojilo 19 influencerů, dosáhla přes 4,5 milionu zhlédnutí.

Welovefun, kreativní a marketingová organizace populárních českých influencerů na TikToku, realizovala na této platformě vůbec první nadační kampaň. Kampaň #pozvizvire na podporu Safari Parku Zoo Dvůr Králové dosáhla přes 4,5 milionu zhlédnut

„Takový formát kampaně a v tak velkém rozsahu tu ještě na TikToku nikdy nebyl. Měli jsme jasný cíl – udělat co největší povědomí o Safari Parku a výzvě #pozvizvire na síti TikTok. Zvolili jsme strategii řetězové výzvy, kdy bylo nutné vše dokonale zkoordinovat, aby každý tvůrce udělal vše včas. Vzhledem k chronologickému postupu celé výzvy by zanedbání zveřejnění videa u jednotlivce mělo dopad na všechny. Jsem vděčný každému za jeho ochotu, chuť a hlavně spolehlivost, díky které jsme jako jeden celek, jako tým, mohli vytvořit kampaň o nemalém dosahu a tím naplnit stanovené cíle společně se Safari Parkem,“ mluví s nadšením o realizaci kampaně Petr Horálek, zakladatel organizace Welovefun. 

Reklama
ČEZ

Kampaň měla díky tomu vysokou interakci mezi fanoušky (přes 600 tisíc liků, cca 1500 sdílení, cca 8000 komentářů, engagement rate 15%). Tvůrci využili spolupráce se Zoo Dvůr Králové, která kromě možnosti natáčet v atraktivním prostředí poskytla i odbornou podporu. „Spolupráce s mladými TikTokovými tvůrci pro nás byla novou zkušeností. Děkujeme jim za jejich snahu a skvělé nápady, kterými podpořili safari park,“ říká ke spolupráci mluvčí Safari Parku Dvůr Králové Zuzana Boučková.

@klarajonasova

A jaké je tvé oblíbené zvíře? Klikni na hashtag ?? ##pozvizvire ?? a zapoj se s námi do výzvy. ##welovefuncz ##nadacnikampan

♬ Pieces (Solo Piano Version) – Danilo Stankovic

Každý influencer si vybral jedno z místních zvířat, které jsme pozvali na „oběd nebo večeři“ a natočil s ním krátké propagační video s popisem nebo zajímavostí o něm. Každý z tvůrců tento úkol splnil ve svém stylu a zpracování.  

„Když jsem dostal nabídku zúčastnit se nadační kampaně pro ZOO Dvůr Králové, nemohl jsem odmítnout, tato zoo patří tmezi mé nejoblíbenější. Při příjezdu na místo jsme se sešli se zoologem a ten nám pověděl základní informace o zvířatech, které jsme si vybrali do videa. Strategie celé kampaně byla díky formě výzev z mého pohledu hodně atraktivní, a proto i efektivní,“ hodnotí spolupráci na kampani influencer Johny.mkv.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)