Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na kávu s Bradem Pittem láká De´Longhi v první globální kampani

Režie spotu, pro nějž média v Česku a na Slovensku zajišťovala agentura Mediaplus Prague spolu s PHD a UniMedia, se ujal Damien Chazelle. Podíleli se i další tvůrci oscarového La La Landu.

Společnost De´Longhi, světový lídr v oblasti domácích kávovarů, spouští svou první globální kampaň pro více než třicet trhů. Režie reklamního filmu se ujal oscarový režisér Damien Chazelle a jako hlavní herecký představitel v něm vystoupí Brad Pitt.

„Značka De’Longhi dosáhla v posledních letech mimořádného růstu, a produkce domácích kávovarů v tom sehrála významnou roli,“ říká CEO společnosti Massimo Garavaglia. „Jsme přesvědčeni, že právě Brad Pitt je perfektní volbou do role ambasadora, který značku De’Longhi představí světu. Je totiž dokonalým ztělesněním jejího ducha – odvážný a kosmopolitní, ale přitom sofistikovaný a elegantní.“

Reklama
MMcite

Pod kreativou globální kampaně je podepsaná agentura M&C Saatchi Milano. Media pro Česko a Slovensko zajišťovala agentura Mediaplus Prague ve spolupráci s PHD a Unimedia. Agentura DDB Prague pak zajišťovala kompletní lokalizaci a adaptaci centrální kreativy pro CZ a SK. 

Film nabízí divákovi možnost nahlédnout do ‚jednoho dne v životě Brada‘. Jednotlivé scény, od ranního nákupu čerstvých kávových zrn přes jízdu po Los Angeles na motorce až k zastávce na čerpací stanici, nakonec směřují k okamžiku, na který všichni čekáme: okamžiku, kdy přijdeme domů a konečně si můžeme vychutnat svou perfektní chvilku se šálkem lahodné kávy nebo cappuccina.

Vedle herce a režiséra propůjčili filmu svůj talent také dva další laureáti filmových Oscarů: kameraman Linus Sandgren a skladatel Justin Hurwitz. Oba patří k „týmu snů“, který se podílel na kasovním trháku La La Land. Hurwitz, autor originálního hudebního doprovodu reklamy, říká: „Když jsem viděl, jak Damien pojal obrazovou složku a jak skvěle svou roli Brad zahrál, těšil jsem se, až ke snímku složím melodii a podpořím jeho atmosféru.“ V neposlední řadě se k týmu přidal také uznávaný fotograf Lachlan Bailey.

Volba Brada Pitta jako tváře této mezinárodní kampaně znamená více než jen spolupráci s celosvětově uznávanou ikonou – Pitt je renomovaný herec a producent, ale také aktivní bojovník za ochranu životního prostředí, sběratel umění a milovník architektury a designu.

Především si ale navzdory globální popularitě zachovává jakousi tajemnost. Provází jej smysl pro nevyřčené, což je odrazem i samotné značky De’Longhi – firmy pevně spjaté se svými kořeny a protkané typicky italskou vášní pro harmonii a eleganci, která překonává stereotypy a je přístupná celému světu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)