Agentura pomáhá oběma značkám se vztahy s médii, komunikační strategií a nákupem inzertního prostoru.
Český módní vyhledávač Glami si pro komunikaci vybral mezinárodní PR agenturu Pyxis. Ta jim má pomoci s prohloubením vztahů a profilací specialistů v médiích. Největšímu poskytovateli e-shopových řešení ve střední Evropě, společnosti Shoptet pak pomáhá se spuštěním PR kampaně, dlouhodobým udržováním vztahů s médii a nákupem inzertního prostoru v Maďarsku.
„S Shoptetem nastavujeme procesy a ladíme strategii od počátku roku 2021. Připravujeme se tak na začátek aktivního vztahu s médii, který spouštíme začátkem září. V Česku je Shoptet lídrem na trhu v oblasti e-shopových řešení, což je samozřejmě znát i na komunikaci značky u nás. Naším cílem bude se tomuto postavení přiblížit i v Maďarsku, což má na starosti tamější Pyxis tým. S Shoptetem je naprosto skvělá spolupráce, těšíme se na společnou jízdu v nadcházejícím Q4 a rok 2022.“ komentuje rozrůstající se portfolium CEO Pyxis Denisa Juna (na úvodní fotografii)
PR agenturu Pyxis založila a vede Denisa Juna ze Švýcarska po boku silného základního týmu složeného z Account Managerů a PR Specialistů žijících mimo jiné v Řecku, Bali, Budapešti, Praze nebo Plzni. Agentura totiž funguje plně remote už několik let s cílem pomáhat nejen českým firmám s organickým dosahem v zahraničních médiích, ale i Česku. Pyxis momentálně působí na 15 evropských trzích a spolupracuje s více jak 55 specialisty v oboru.