Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Klientům dáváme 107 %

Příběh rodinné firmy, jež zažívá dynamický růst tržeb, stejně jako její zákazníci

Kdy se začal psát příběh rodinné firmy, která se stala lídrem v oboru? Bylo to hned po revoluci, když Radomír Klofáč (zakladatel firmy a otec současných šéfů Adama — autora článku — a Filipa Klofáčů; pozn. red.) začal bez prostředků a na živnostenský list vyrábět interiérové vybavení z kovu a skla. Spolu s kolegy dělal z drátů modely, podle nich výkresy a sami i vše vyráběli. Výrobky rozvážel starým barkasem pokresleným sprejem — na reklamu nebyly peníze. Vyráběl vlastní autorský nábytek a začal vybavovat i prodejny. Na začátku byla jeho velká touha se realizovat. Neměl peníze, ani zkušenosti, ale byl mladý a chtěl být v něčem nejlepší

7. května roku 1997 se rozhodl, že založí firmu. Ještě ten den sehnal první prostory, starší plotr a grafika. Tím začala jedna z kapitol života firmy Moris design. Prvním oborem byla výroba reklam. Nadšení bylo tak nakažlivé, že brzy měl dostatek zakázek. Rychle však pochopil, že mu pouze toto odvětví nestačí. Jeho klienty byli majitelé prodejen, kteří po něm chtěli, aby vyráběl prodejní stojany. Znamenalo to pořídit větší výrobu. Postavil tedy výrobní halu, která nastartovala expanzi firmy. Paradoxně nejdůležitějším milníkem byla přicházející krize 2007, kdy táta udělal své nejtěžší rozhodnutí. Nikoho nevyhodil a zcela proti logice začal školit své zaměstnance, nakupoval technologie a věnoval se novému odvětví — designu a realizaci celých prodejen.

Reklama
Know

Nakonec se vše vyplatilo. Po krizi byla konkurence zdecimovaná, ale my jsme byli připraveni. Vyhráli jsme zakázku na realizaci 800 prodejen. Tehdy táta pochopil, že podnikání není jen vydělávání peněz, ale především jde o intuici, motivaci, morálku a poctivou tvůrčí práci. Dnes máme vlastní továrnu a jsme největší rodinná firma, která umí vytvořit design prodejen a vše vyrobit ve vlastní výrobě. Umíme zrealizovat stavbu, namontovat interiér včetně venkovního značení a poté celé roky servisovat.

MŮŽETE VŠE ZAŽÍT PŘEDEM

Obrovskou výhodou je, že díky našemu testovacímu prostoru, který má unikátních sto metrů čtverečních a je v takové velikosti jediný v ČR, můžeme celou prodejnu postavit před zahájením výroby pro odladění jak materiálů, tak i funkčního řešení. Zákazníci si veškeré materiály a provedení mohou nejen osahat, ale hlavně získat cenné emoce z postavené prodejny, prakticky stejné, jaké budou mít jejich zákazníci. Samozřejmostí je, že můžete využít VR brýle a projít si všechny detaily i ve 3D. Jasným důkazem, že umíme nastartovat pořádnou dávku emocí, je fakt, že jsme získali 61 mezinárodních ocenění z nejprestižnějších soutěží ve světě.

ZKUSTE TO S EMOCEMI I VY

Naše motto, které bych doporučil všem, je dát klientovi víc, než čekal. Proto pravidlem všech našich zaměstnanců je starat se o klienta na 107 procent. Jednoduše řečeno, našim klientům dáváme vždy něco navíc. Dnes máme díky takovému přístupu za sebou mnoho realizací po celé Evropě.

Z těch aktuálních uvedu 100 rebrandovaných prodejen Super zoo (viz obrázek vlevo), kde díky našemu novému rebrandingu tržby Super zoo meziročně vzrostly o skvělých 27 procent. Mohu uvést i nový koncept pro řetězec Sportisimo (viz pravý obrázek), za který jsme mimo jiné získali speciální ocenění POPAI Awards za vynikající realizaci, a mnoho dalších jako O2, Vodafone, Footshop, CK Fischer, Teta drogérie, Saunia a tak dále. A tak se ptáme, zda chcete přidat velkou dávku emocí i do svého obchodu a zažít raketový vzestup?

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-47

MAM Exkluzivně v časopise

McDonald’s sýrovka
AI chatbot
Iva Welker, VML

MAM Téma čísla

ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Návrh bez názvu-130
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)