Návrh kreativní komunikace pro Oborovou zdravotní pojišťovnu připravila agentura COT Group. Upozorňuje na inovovanou aplikaci Vitakarta.
Na aplikaci Vitakarta, která funguje už takřka deset let a letos prošla výraznou proměnou reflektující současné požadavky, upozorňuje v nové kampani Oborová zdravotní pojišťovna (OZP), která je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v Česku.
„Pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák,“ vysvětluje Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.
Aplikaci totiž říkají Víťa noví ambasadoři a zároveň noví klienti OZP – Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambasadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambasadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.
Hlavním prvkem kampaně je pak široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů aplikace. „Přitom, když jsme s VITAKARTOU před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně, a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.
Strategie i komunikační kampaň, která kombinuje print, outdoor, TV i online, jsou dílem komunikační agentury COT group, režii spotů zajistil Tomáš Svoboda a vizuály nafotil David Kraus.