Kampaň s novými ambasadory. Začali jsme si s OZP, říkají Lucie Benešová a Tomáš Matonoha

Návrh kreativní komunikace pro Oborovou zdravotní pojišťovnu připravila agentura COT Group. Upozorňuje na inovovanou aplikaci Vitakarta.

Na aplikaci Vitakarta, která funguje už takřka deset let a letos prošla výraznou proměnou reflektující současné požadavky, upozorňuje v nové kampani Oborová zdravotní pojišťovna (OZP), která je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v Česku.

„Pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák,“ vysvětluje Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.

Aplikaci totiž říkají Víťa noví ambasadoři a zároveň noví klienti OZP – Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambasadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambasadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.

Hlavním prvkem kampaně je pak široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů aplikace. „Přitom, když jsme s VITAKARTOU před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně, a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.

Strategie i komunikační kampaň, která kombinuje print, outdoor, TV i online, jsou dílem komunikační agentury COT group, režii spotů zajistil Tomáš Svoboda a vizuály nafotil David Kraus.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)