Jeden Trojan nestačí, v novém spotu Českých drah má dvojroli

Kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaků lidem, kteří by jinak jeli za byznysem autem.

Vyrazit si na služební cestu autem vám může způsobit nečekané trampoty. Tradiční hrdina spotů Českých drah Ivan Trojan je v nové kampani řeší s nečekaným protivníkem, sebou samým. Vystupuje totiž ve dvojroli nešťastného byznysmena, jemuž se cestou za obchodem rozbilo auto, i drzého servisáka z autoservisu, který mu s opravou „pomáhá“.

„Kdo bude mít navrch a jaká je pointa se dozvíte v TV spotu. Jasné je, že ve vlaku by se vám tohle nestalo,“ píše k tomu agentura Havas, která opět stojí za kreativou. Produkci měla na starosti Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan.

Nová kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Vlak jim totiž nabízí v byznys třídě kromě rychlosti přepravy i větší pohodlí a dokonalý servis, kterého se při cestách autem nemusí dočkat.

Vedle televize se kampaň objeví i v rádiu a na internetu.

Vizitka kampaně:

Klient: České dráhy

Kreativní agentura: Havas Prague                 

Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Pavel Slováček  

Copywriter: Zdeněk Buchtela

Account director: Marcela Brabcová

Režie: Ondřej Trojan

Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)