Kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaků lidem, kteří by jinak jeli za byznysem autem.
Vyrazit si na služební cestu autem vám může způsobit nečekané trampoty. Tradiční hrdina spotů Českých drah Ivan Trojan je v nové kampani řeší s nečekaným protivníkem, sebou samým. Vystupuje totiž ve dvojroli nešťastného byznysmena, jemuž se cestou za obchodem rozbilo auto, i drzého servisáka z autoservisu, který mu s opravou „pomáhá“.
„Kdo bude mít navrch a jaká je pointa se dozvíte v TV spotu. Jasné je, že ve vlaku by se vám tohle nestalo,“ píše k tomu agentura Havas, která opět stojí za kreativou. Produkci měla na starosti Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan.
Nová kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Vlak jim totiž nabízí v byznys třídě kromě rychlosti přepravy i větší pohodlí a dokonalý servis, kterého se při cestách autem nemusí dočkat.
Vedle televize se kampaň objeví i v rádiu a na internetu.
Vizitka kampaně:
Klient: České dráhy
Kreativní agentura: Havas Prague
Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík
Art Director: Pavel Slováček
Copywriter: Zdeněk Buchtela
Account director: Marcela Brabcová
Režie: Ondřej Trojan
Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.