Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Gambrinus představuje šipkařský turnaj, odstartuje 27. září

Po amatérském fotbalu šipky. Blíží se Gambrinus Cup, který proběhne ve 400 hospodách. Láká na něj online kampaň od Triadu a TV spot od McCann.

Značka z portfolia Plzeňského Prazdroje organizuje Gambrinus Cup – největší amatérský turnaj v šipkách v Česku. Reaguje na to, že šipky jsou ve světě stále populárnějším sportem a hraje je více než 50 milionů lidí. Zájem roste i v Česku díky popularizaci televize Nova Sport či úspěchům skvělých šipkařů – Karla Sedláčka a Adama Gavlase. Po celé zemi se hází na terč ve více než 2500 provozovnách a šipkami projde za rok více než 50 tisíc unikátních nadšenců.

A Gambrinus se jako první tohoto tématu zhostil, podobně jako před lety amatérského fotbalu, který podporuje v rámci projektu Kopeme za fotbal.

Reklama
ČEZ

„Šipky a pivo mají jasné propojení – jsou typickým hospodským sportem. A díky tomu najednou není návštěva hospody jen o pití piva, ale o skvělé zábavě kolem,“ vysvětluje junior brand manager Gambrinusu Jan Odložil motivaci značky komunikovat toto téma.

Turnaj o 250 tisíc korun

Úvodní aktivitou v této oblasti je představení značky Gambrinus Cup. Největší amatérský turnaj v šipkách se uskuteční ve 400 hospodách po celém Česku, startuje 27. září a soutěžit budou čtyřčlenné týmy. Během velkého finále 18. prosince si pak vítězný tým rozdělí odměnu 250 tisíc korun.

„Chceme šipky zpopularizovat, dostat je mezi širokou veřejnost a ideálně naše pijáky naučit chodit si pravidelně hodit šipky s kamarády. Míříme hlavně na spotřebitele, kteří šipky ještě nezkusili – proto je Gambrinus Cup pouze pro amatéry,“ objasňuje Jan Odložil.

Šipkový projekt Gambrinusu komunikuje kreativní kampaň z dílny agentury Triad Advertising. V hlavní roli se objeví populární sportovní moderátor Petr Svěcený a skvělý český šipkař Karel Sedláček, kteří v hospodě vtipně a zajímavě komentují amatérský šipkařský tým. Ústřední dvojice bude uvádět spojení šipek a Gambrinusu a zároveň vyzve každou hospodskou partu, ať se přihlásí do turnaje.

Součástí online kampaně je hero spot s délkou přibližně dvě minuty, který doplňují tři krátké desetisekundové až patnáctisekundové spoty, dva šestisekundové bumpery a displejová reklama, které vládnou bannery s geolokačních zacílením. Ty mají za úkol připravit personalizovaný zážitek. Všechny reklamy vedou na web gambrinuscup.cz, kde se týmy budou moci zaregistrovat do turnaje.

V dnešní rychlé době je problém si najít čas pro sebe, natož pro pravidelnou zábavu v hospodě s přáteli, tak jako to bývalo v minulosti. Hledali jsme, proto kreativní způsob, jak ukázat lidem zábavu u terče – a tím jim dát neprůstřelný důvod chodit pravidelně, a hlavně smysluplně do hospody,“ vysvětluje Creative director Rado Jankovič z Triad Advertising.

Produkčně se na kampani podílela společnost Boogie Films, na režisérskou stoličku dosedla dvojice Novák&Nguyen. Součástí kampaně je i influencerská část se zapojením osobností jako Jakub Kohák či Petr Švancara a ATL vrstva – TV spot v hlavní roli se šipkařem Karlem Sedláčkem a hercem Michalem Isteníkem z dílny McCann Prague v produkci STINK a zároveň desetisekundový sponzorovaný příspěvek od Triadu.

Cílem Gambrinusu je dosáhnout 1600 registrovaných týmů a postupně vybrat 100 nejlepších, které si v jeden velký prosincový večer zahází o hlavní cenu 250 tisíc. Klíčové však bude něco jiného. Začít cestu, na konci, které bude všem jasné, že Gambrinus a šipky zkrátka patří k sobě.

Vizitka kampaně:

Gambrinus – Šipky

TV spot: McCann Prague

Produkce TV spotu: STINK Prague

Kreativní online agentura: Triad Advertising

Mediální agentura: Wavemaker

Produkční agentura: Boogie Films

Značka: Gambrinus

Klient: Plzeňský Prazdroj

Nasazení: 30. 08. 2021

Obor: Potraviny / nápoje

Mediamix: Televize, Online

Režie: Novák&Nguyen

Creative director: Rado Jankovič

Account manager: Zoran Boškovič & Daniel Weiss

Art director: Michal Dvorský

Copywriter: Věra Mühldorfová

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)