Sinsay míří do menších měst s více než dvěma desítkami obchodů

Oděvní značka Sinsay která patří do polské skupiny LPP, jež má ve svém portfoliu i značky Reserved, House, Cropp a Mohito, v Česku dál expanduje.

Podle Tomasze Kucharczyka, generálního manažera LPP Czech Republic, má společnost v plánu v příštím roce otevřít zhruba 25 prodejen, přičemž většinou se bude jednat o Sinsay.

„Vidíme velkou příležitost v retailových parcích, a to i v menších městech kolem desítky tisíc obyvatel, která jsme původně v hledáčku neměli. O levnou módu je ale zájem a Češi jsou nízkým cenám obzvláště příznivě nakloněni,“ řekl
Kucharczyk.

Celkový počet prodejen skupiny v Česku se už blíží stovce. Pro srovnán, konkurenční Hennes & Mauritz má v Česku kolem padesáti prodejen.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen