Nutella má edici pomazánek s nejhezčími místy Česka

Na patnáct památek a divů přírody upozorňuje nové balení značky, edice navazuje na soutěž o celoroční zásoby. Od září ji podpoří kampaň od WMC/Grey.

Značka Nutella ze skupiny Ferrerro vzdává hold krásám našich zemí novou edicí pomazánek S Nutelláskou, která na sklenicích zachycuje 15 oblíbených památek a divů přírody. Na nových obalech zobrazuje přírodu i historická místa, od Sněžky, Adršpachu a Pálavy přes Petřín, Karlštejn či Český Krumlov až po Telč nebo ostravské Vítkovice.

Jedinečná edice navazuje na soutěž s Nutella bránami pro výletníky, která probíhá na speciálním webu, její uvedení bude od září podpořeno rozsáhlou kampaní v Čechách i na Slovensku.

Barvitá kampaň od agentury WMC Grey se v září objeví na city lightech v Praze, Brně, Ostravě a Plzni, použit bude také poutavý lentikulární tisk. Na pražském Andělu se promění i jedna ze zastávek MHD. Od září do konce října pak poběží TV spot na stanicích Skupiny Nova a Skupiny Prima a také online kampaň na Facebooku, Instagramu a YouTube včetně bannerů na vybraných českých webech.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen