Na patnáct památek a divů přírody upozorňuje nové balení značky, edice navazuje na soutěž o celoroční zásoby. Od září ji podpoří kampaň od WMC/Grey.
Značka Nutella ze skupiny Ferrerro vzdává hold krásám našich zemí novou edicí pomazánek S Nutelláskou, která na sklenicích zachycuje 15 oblíbených památek a divů přírody. Na nových obalech zobrazuje přírodu i historická místa, od Sněžky, Adršpachu a Pálavy přes Petřín, Karlštejn či Český Krumlov až po Telč nebo ostravské Vítkovice.
Jedinečná edice navazuje na soutěž s Nutella bránami pro výletníky, která probíhá na speciálním webu, její uvedení bude od září podpořeno rozsáhlou kampaní v Čechách i na Slovensku.
Barvitá kampaň od agentury WMC Grey se v září objeví na city lightech v Praze, Brně, Ostravě a Plzni, použit bude také poutavý lentikulární tisk. Na pražském Andělu se promění i jedna ze zastávek MHD. Od září do konce října pak poběží TV spot na stanicích Skupiny Nova a Skupiny Prima a také online kampaň na Facebooku, Instagramu a YouTube včetně bannerů na vybraných českých webech.