Agentura vytvoří nové weby pro Lomax a Kodys, pomůže s novou vizuální identitou Dvoru Králové nad Labem, s marketingem Jihomoravskému kraji a s PR firmě Hutira.
Pro společnost Lomax, která je předním tuzemským výrobcem garážových vrat a stínicí techniky, zajišťuje Lesensky.cz už šest let PR v Česku a na Slovensku. „Komplexní znalost klienta nyní využijeme i při tvorbě nového webu. Nový web zároveň připravujeme i pro firmu Kodys, systémového integrátora v oblasti logistiky, skladování a výroby,“ uvedl CEO agentury Lesensky.cz Roman Kučera, který považuje rozšiřování interního webového oddělení za jednu z priorit příštího roku.
„Jsme-li zapojeni už od samotného plánování webových prezentací a UX návrhů, jsme poté u našich klientů schopni dosahovat v navazujících marketingových a PR aktivitách větší efektivity a lepších výsledků. Úspěch ve výběrových řízeních čistě na webové projekty nás samozřejmě těší, jdeme správným směrem,“ doplnil.
Vedle dvojice nových webů připravuje marketingové oddělení agentury během prázdninových měsíců také soubor aktivit pro Jihomoravský kraj, jejichž cílem bude podpořit informovanost v oblasti sociálních služeb a v možnostech jejich využívání na jihu Moravy.
Výzvou pro grafické oddělení a PR tým pak bude připravit novou komunikační strategii a vizuální identitu pro Dvůr Králové nad Labem.
Pětici nových klientů uzavírá brněnská společnost Hutira, přední český dodavatel a výrobce zařízení z oblasti plynárenství, vodárenství a energetiky a lídr na trhu malých vodoměrných šachet. Na základě provedené analýzy zaštiťuje agenturní tým pro klienta soubor aktivit v rámci svého konceptu PR 360®, v němž maximálně prováže content marketing, sociální sítě, firemní brožury i PR aktivity.