Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jinej Gang ve spotu pro filharmonii dokazuje, že bez hudby nejsou emoce

Agentura Jinej Gang ve spolupráci s Bistro Films natočili upoutávku na 28. sezonu PKF — Prague Philharmonia. Příběh z kavárny s herci Leonou Skleničkovou a Denisem Šafaříkem režíroval Marek Partyš.

Pro PKF máme dlouhodobý koncept, který by se dal jednou větou shrnout asi takto: bez hudby nejsou žádné opravdové emoce, nebo ještě lépe, že ty nejkrásnější emoce jsou v hudbě a hudba sama. A nemusí to být jen láska, stejně tak tou emocí může být smutek, strach, nenávist nebo radost. Jsme nadšení, že jsme v této upoutávce mohli použít text mého oblíbeného básníka, textaře a Mistra s velkým M – pana Jiřího Suchého, kterému se spot také velmi líbí, říká Ondřej Hübl z agentury Jinej Gang.

Spot se natáčel v Café Louvre a mihne se v něm i herec Vojta Kotek v roli tajuplného cizince.

Reklama
Know

Jinaj Gang také pro PKF dále připravuje audioknihu povídek předních autorek a autorů. Můžete se těšit na texty Petry Soukupové, Zuzany Dostálové, Lenky Elbe, Petra Stančíka, Bogdana Trojaka, Petra Borkovce, Martina Reinera, ale i velice slibného nového autora Jaroslava Schovance. Povídky budou plné různých emocí a vhodně zvolenou symfonickou hudbou je doprovodí tento špičkový orchestr, dodává Hübl.

Detaily kampaně:

Klient: PKF — Prague Philharmonia

Agentura: Jinej Gang

Realizace: Bistro Films

Produkce: Pavel Prejda

Režie: Marek Partyš

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)