Přehlednost, jasná vizuální identita a emoce pomáhají Super zoo nejen zvyšovat tržby, ale i uspět v soutěžích.
Prodejna Super zoo, o jejíž přestavbě a změně designu jsme již v MAM psali, získala první místo v měsíčním hodnocení prodejen v rámci soutěže Visa Czech Top Shop 2021. Za přestavbou prodejny stojí společnost Moris design.
„Společně s týmem ze Super zoo jsme vytvořili funkční koncept, který je na trhu skutečně výjimečný a potvrzuje ho fakt, že tržby meziročně vzrostly díky novému rebrandingu o 27 procent. Skvěle zafungovala přehlednost, rychlé zorientování na místě, vizuální identita značky Super Zoo a postupné zesilování emocí, které vrcholí u prodejných pultů. V tomto konceptu se nám opět podařilo nastartovat u zákazníka velmi silné emoce, které dokáže koncept konvertovat do navýšení tržeb. Velké díky tak patří našim kreativcům, vývojářům a klukům z naší výroby a realizací,“ řekl k vítězství Adam Klofáč, spolumajitel společnosti Moris design.
Na fotografii zleva: Petr Hauner, manažer prodeje a marketingu společnosti Moris design, Adam Klofáč, spolumajitel firmy, a Petr Tošovský, „guru“ designu prodejen Super zoo.
Soutěž Visa Czech Top Shop 2021pořádá portál mistoprodeje.cz, který provozuje společnost Instore Consulting. Z 12 vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Titulárním partnerem soutěže je společnost Visa, partnerem je i Samsung – divize průmyslových displejů.