Česká agentura získala ocenění za mezinárodní kampaň pro společnost AnyDesk, která vznikla ve spolupráci s Ad13.
Úspěch na prestižní soutěži PR projektů Golden World Awards, kterou od roku 1990 vyhlašuje mezinárodní asociace IPRA (International Public Relations Association), zaznamenala tuzemská agentura Ewing. Zvítězila v agenturní kategorii pro Mezinárodní kampaň, kde uspěla s kampaní, kterou vytvořila se společností Ad13 pro německý startup AnyDesk. Je tak jedinou českou agenturou mezi celkem 93 vítězi globální soutěže, která letos podle prezidenta IPRA a předsedy poroty Philippa Borremanse zaznamenala rekordní počet přihlášek.
AnyDesk je německá společnost, která vyvíjí softwarové řešení pro přístup ke vzdáleným zařízením. První roky rostla pouze organicky, ale pro masové rozšíření bylo třeba globální kampaně, která by dokázala oslovit všechny cílové skupiny. Právě za ní stála agentura Ewing s Ad13, které AnyDesku pomohly k nárůstu tržeb o 170 procent ke konci roku 2020 a více než ztrojnásobení hodnoty společnosti za méně než dva roky.
Pro celosvětovou kampaň a dobytí nejdůležitějších trhů bylo potřeba pokrýt všechny komunikační kanály – od sociálních sítí, blogu, bannerových kampaní, searchových kampaní až po SEO optimalizaci, affiliate kampaně, chumbox reklamy, eventy a v neposlední řadě i klasické PR. „Online kampaně i PR aktivity jsme zvládli uřídit přímo z České republiky. Pro komunikaci s médii a influencery v jednotlivých zemích jsme si na pomoc vybrali několik zahraničních PR agentur, které jsme následně koordinovali coby centrální agentura celé kampaně,“ uvádí k tomu agentura Ewing, která se stejným projektem získala umístění na shortlistu i v soutěži SABRE Awards.
Kompletní výsledky soutěže Golden World Awards si můžete projít zde. Letos se soutěžilo celkem ve 37 kategoriích, zvlášť byly posuzovány práce vytvořené agenturami a inhouse. Vedle Ewingu tak například za inhouse mezinárodní kampaň získal ocenění projekt Beethoven on Tour od skupiny Deutsche Post DHL.