Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eobuv chystá po úspěšném startu další kamenné prodejny

Futuristická phygital prodejna e-commerce značek Eobuv a Modivo si zatím vede tak dobře, že Eobuv hledá prostory pro dvě další prodejny v Česku a jednu i na Slovensku.

MAM to sdělil Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, což je společnost a současně název digitální in-store platformy, jejímž cílem je měnit nákupy v kamenných prodejnách na hi-tech zážitek a zmíněnou prodejnu pro Eobuv vybavila.

„Eobuv je nejlepším globálním příkladem toho, co může být z pohledu technologií možné. Na světě žádný tak dobře fungující „phygital“ obchod není. V Polsku už má třicet prodejen a ta pražská je první za hranicemi. Ale rozhodně neubude poslední, protože výsledky obchodu jsou už po prvním měsíci dost slibné. Určitě budeme v blízké budoucnosti otevírat další prodejny, jednu asi v Praze, jednu v Ostravě a jednu Bratislavě. V podstatě to záleží na tom, jak rychle bude umět klient najít nejlepší lokaci,“ uvedl Badowski.

Reklama
Know

Prodejna v pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela koncem července. Kombinuje fyzický a digitální svět a přináší tak výhody obou přístupů. Místo regálů s oblečením a botami zákazníci v prodejně nacházejí velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží přesně podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a ihned si je mohou vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)