Futuristická phygital prodejna e-commerce značek Eobuv a Modivo si zatím vede tak dobře, že Eobuv hledá prostory pro dvě další prodejny v Česku a jednu i na Slovensku.
MAM to sdělil Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, což je společnost a současně název digitální in-store platformy, jejímž cílem je měnit nákupy v kamenných prodejnách na hi-tech zážitek a zmíněnou prodejnu pro Eobuv vybavila.
„Eobuv je nejlepším globálním příkladem toho, co může být z pohledu technologií možné. Na světě žádný tak dobře fungující „phygital“ obchod není. V Polsku už má třicet prodejen a ta pražská je první za hranicemi. Ale rozhodně neubude poslední, protože výsledky obchodu jsou už po prvním měsíci dost slibné. Určitě budeme v blízké budoucnosti otevírat další prodejny, jednu asi v Praze, jednu v Ostravě a jednu Bratislavě. V podstatě to záleží na tom, jak rychle bude umět klient najít nejlepší lokaci,“ uvedl Badowski.
Prodejna v pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela koncem července. Kombinuje fyzický a digitální svět a přináší tak výhody obou přístupů. Místo regálů s oblečením a botami zákazníci v prodejně nacházejí velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží přesně podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a ihned si je mohou vyzkoušet ve futuristických kabinkách.