PetCenter má novou identitu. V kampani reaguje na humanizaci mazlíčků

Český řetěz pro domácí mazlíčky PetCenter přichází s novou firemní identitou. Tu podporuje letní televizní kampaň. Firma v komunikaci využívá personifikované domácí mazlíčky. Jde o zvířata vystupující a jednající jako lidé. Jedná se o největší vizuální proměnu řetězce od roku 2013.

„Identita firmy reaguje na stále sílící trend jakési humanizace trhu, kdy lidé vnímají domácí zvířata více jako plnohodnotné členy rodiny. S tím souvisí i nároky na složení stravy nebo kvalitu materiálů hraček. Stejně jako se rozmáhá trend bio-eko-fér a kvalitních surovin v potravinách, tak zákazníci nechtějí ani obiloviny v krmení pro svá zvířata a podobně. V PetCenter to velmi intenzivně vnímáme a chceme se na tomto trendu podílet v roli pečujícího odborníka, který s humorem a porozuměním oba světy sbližuje,“ přibližuje ředitel pro růst PetCenter Robert Vojáček s tím, že signifikantní oranžová barva, s kterou je firma dlouhodobě spojena zůstává, stejně jako logo.

https://www.youtube.com/watch?v=S8MspxBerlE

PetCenter v televizi, ale také v letácích, rádiu, nebo na sociálních sítích a billboardech zastupují kočka, králík, papoušek nebo různá plemena psů. Ti jsou vždy vyobrazeni oblečení a jednající stejně jako lidé, například sedící společně u stolu, kde vedou debatu. Ve slovních hříčkách upozorňují na produktové novinky a akce v portfoliu řetězce.

Zákazníky provází jednotlivé zvířecí osobnosti ve výlohách obchodů a zároveň i na webu. Společnost provozuje v ČR více než 120 poboček, aktuálně chce posilovat i v rámci online prodeje.

Vizuální proměnu připravil interní tým. Za samotným konceptem kromě Vojáčka stojí například kreativec Jan Trnka a brand manažer PetCenter Tomáš Bajtler, grafiku připravila Alžběta Ježková a na textaci pracoval Vojtěch Untermüller. Tým si pochvaluje nadčasovost navrženého vizuálního stylu i komunikace. „Když jsme nad tím uvažovali, tak jsme se podívali hodně do minulosti, kde jsme našli příklady, kdy tento koncept vydržel v komunikaci i několik tisíc let, jako tomu bylo ve starověkém Egyptě, takže s jistou mírou nadsázky lze říci, že dlouhodobý potenciál této komunikace je nesmírný,“ dodává brand manažer Tomáš Bajtler.

Produkci TV kampaně měla na starosti produkční agentura KUK Pavlíny Štochlové a Marka Vohryzky. Spoty běží na TV Prima a TV Nova od 5. července do 5. září.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen