Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Notino otevřelo svou největší prodejnu v Česku. Nabídne virtuální zrcadlo i líčení

Nová dvoupatrová parfumerie o ploše 850 m² nabízí více než 250 celosvětově známých značek, moderní technologie a inovace pro krásu, exkluzivní služby i zcela nový design.

Nejnovější parfumerie Notina se nachází přímo v centru Brna na prestižní ulici Česká. V pořadí jde již o sedmý kamenný obchod Notina na území České republiky. Celkový počet prodejen Notina se tak blíží téměř ke třiceti po celé Evropě. Svou rozlohou přesahuje dosud největší prodejnu v pražském Florentinu a prodejní plochou je největší tuzemskou parfumerií vůbec. „Plocha 850 m² nabídne zákazníkům tu nejširší nabídku produktů a značek jako Dior, Lancôme, MAC, Kérastase, Estée Lauder, Chloé, Burberry a stovek dalších. Navíc díky výhodné poloze budeme od teď našim zákazníkům opět ještě blíže,“ komentoval Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina. 

Notino zde zákazníkům přináší nejen širokou škálu parfémů, kosmetických produktů, včetně dermokosmetiky a vlasové péče, ale i elektroniku nebo bytové vůně. Samozřejmostí jsou moderní služby a inovace, které návštěvníkům ještě více zpříjemní a usnadní výběr. Příkladem je virtuální zrcadlo Modiface nebo make-upová i vlasová studia, kde se mohou zákazníci nechat třeba i nalíčit nebo učesat. Naprostým unikátem je pak patentovaný přístroj AirParfum, skrze který si zákazníci mohou vyzkoušet desítky vonných složek bez jakéhokoliv zatížení a vybrat si tak parfém přesně na míru.

Reklama
ČEZ

„Na trhu působíme už 17 let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Proto jsme se rozhodli pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí. Nabídneme zde čtyři studia pro diagnostiku pleti i vlasů. Zákazníky zde nalíčíme i učešeme ve speciálních studiích. Parfémový asistent jim sám vybere vůni. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek z krásy,“ doplnil Kocián. 

Kromě toho Notino představilo v nově otevřeném obchodě také zcela nový koncept svých prodejen, který poprvé spatřil světlo světa v roce 2020 při otevření pobočky v polské Varšavě. Nový interiérový design je v teplejších barvách, používá dřevěné akcenty, má přehlednější uspořádání nábytku a celkově tak navozuje modernější a útulnější pocit. Nechybí ani řada technologických vylepšení, jako jsou LED panely či senzorové lišty, které zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky a dalších informací.

Nejnovější prodejna Notina zároveň slouží také jako výdejna internetových objednávek. Zákazníci mohou navíc přímo na místě objednat jakýkoliv produkt z internetové nabídky a nechat si ho zdarma dopravit až domů prostřednictvím kvalifikovaných beauty konzultantek, které jsou připraveny návštěvníky hýčkat a poskytnout jim profesionální poradenství.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)