Nezávislá full-servisová digitální agentura uspěla v tendru na výběr dodavatele nákupu online mediálního prostoru pro Česko a Slovensko pro portfolio značek Kofola.
Seznam klientů Marketupu, v němž jsou již řadu let potravinářské značky jako Hamé, Vitana, Bonavita, Tatra mléko či Sedita, se rozrostl o výrobce nápojů. Marketup od dubna 2021 řeší nákup online mediálního prostoru pro portfolio značek Kofoly, jako je Kofola, Rajec, Vinea, Kláštorná Kalcia a další v Česku a na Slovensku.
Agentura zajišťuje reklamy ve vyhledávání, na sociálních sítích, nativní, displejové a videoreklamy, a to na většině digitálních platforem. Jedním z cílů je maximální integrace mezi značkami, reklamními nástroji, formáty a oběma zeměmi. Zároveň Marketup zastřešuje centralizaci správy veškerých online účtů Kofoly s cílem dosáhnout synergického efektu.
„Pro Kofolu jsme za první měsíce spolupráce nastavili v souladu s naším transparentním přístupem reklamní účty tak, aby k nim měl klient kdykoliv přístup. Současně došlo k nastavení řady pravidel, díky kterým bude moci klient vyhodnocovat kampaně v čase a benchmarkovat aktivity pro jednotlivé značky v průběhu nadcházejících let,“ doplňuje Martin Peška, head of project management z Marketupu.