Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kofola si na nákup on-line médií vybrala Marketup

Nezávislá full-servisová digitální agentura uspěla v tendru na výběr dodavatele nákupu online mediálního prostoru pro Česko a Slovensko pro portfolio značek Kofola.

Seznam klientů Marketupu, v němž jsou již řadu let potravinářské značky jako Hamé, Vitana, Bonavita, Tatra mléko či Sedita, se rozrostl o výrobce nápojů. Marketup od dubna 2021 řeší nákup online mediálního prostoru pro portfolio značek Kofoly, jako je Kofola, Rajec, Vinea, Kláštorná Kalcia a další v Česku a na Slovensku.

Agentura zajišťuje reklamy ve vyhledávání, na sociálních sítích, nativní, displejové a videoreklamy, a to na většině digitálních platforem. Jedním z cílů je maximální integrace mezi značkami, reklamními nástroji, formáty a oběma zeměmi. Zároveň Marketup zastřešuje centralizaci správy veškerých online účtů Kofoly s cílem dosáhnout synergického efektu.

Reklama
ČEZ

„Pro Kofolu jsme za první měsíce spolupráce nastavili v souladu s naším transparentním přístupem reklamní účty tak, aby k nim měl klient kdykoliv přístup. Současně došlo k nastavení řady pravidel, díky kterým bude moci klient vyhodnocovat kampaně v čase a benchmarkovat aktivity pro jednotlivé značky v průběhu nadcházejících let,“ doplňuje Martin Peška, head of project management z Marketupu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)