Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V květnu podle Shopingy zavřelo v nákupních centrech přes osm desítek prodejen

V pátém měsíci roku zavřelo v nákupních centrech 84 obchodů, 54 jich naopak otevřelo. Nejvíce byl odchody poznamenán sektor oblečení, doplňků, hodinek, šperků a obuvi. Celkem se jednalo o 33 obchodů v tomto segmentu. Zavřelo také šestnáct restaurací a kaváren. Otevřelo 22 obchodů s módou a doplňky.

Statistiky poskytla MAM společnost Shopingy, která průběžně analyzuje odchody a příchody značek do nákupních center nejen v Česku, ale také na Slovensku a v regionu DACH. Celkem monitoruje 1 800 nákupních centrech v rámci Evropy.  

K největším změně v květnu došlo ve Westfield Chodov, kde zavřelo třináct prodejen a tři nové otevřely. Nejvíce – pět – naopak otevřelo ve Futurum Brno. „V podstatě nic dramatického se zatím neděje,“ uvedl Jan Hübner, CEO Shopingy, který už předchozí měsíce hodnotil jako poměrně standardní.

Reklama
Know

V květnových statistikách figuruje i pět zavřených prodejen značky Pietro Filipi a prodejna Kara (ze stejné skupiny). Společnost Pietro Filipi je aktuálně v konkurzu, dluží zhruba 513 milionů korun. V souladu s avizovanou expanzí naopak otevřely tři prodejny s oblečením Sinsay patřící do polské skupiny LPP.

Od letošního ledna do konce dubna ukončilo ve 230 českých nákupních centrech provoz 312 obchodů. Nově naopak otevřelo 122 prodejen.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)