Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Terap.io novou kampaní šíří povědomí o přínosech terapie

Platforma chce kampaní #vsichnitozname dodat odvahu těm, kdo o terapii uvažují. Zapojí se spisovatelka Markéta Lukášková či violoncellistka Terezie Kovalová.

Seber se. To bude dobrý. Jsi moc chytrá na to, abys měla depku. Podobné hlášky relativizující různé problémy znají všichni. Leckoho ale mohou odradit od hledání potřebné pomoci.  „Všichni ty věty známe, někoho můžou pobavit, ale někoho zcela ochromit. Dávají signál, že se člověku nic neděje, že nepotřebuje pomoc a často ji proto ani nevyhledá. Přitom možnost promluvit si s terapeutem o jakémkoli trápení může být důležitou součástí prevence vážnějších problémů,“ vysvětluje hlavní myšlenku nové kampaně Chadi El-Moussawi, zakladatel české platformy pro online terapii Terap.io.

Kampaň má za cíl dodat odvahu zejména lidem, kteří na terapii ještě nebyli, ale uvažují o ní. Skrze videoreklamu na Facebooku, Instagramu a YouTube, příspěvky na sociálních sítích a obsah na blogu Terap.io ukazuje konkrétní situace, ke kterým je velmi jednoduché se vztáhnout.

Reklama
Know

Ve videích každou z otřepaných hlášek rozebere vybraný terapeut, popíše, jakou vyvolává emoční reakci a proč, co může v rámci celé mozaiky životního příběhu znamenat, a jak s vyrovnáváním se může pomoci psychoterapie.

Jednotlivé prvky kampaně propojuje hashtag #vsichnitozname. Do kampaně Terap.io se zapojí také influenceři, mezi nimi například violoncellistka Terezie Kovalová nebo spisovatelka Markéta Lukášková.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)