Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

IKEA představila limitovanou kolekci oblečení a doplňků

IKEA má první limitovanou kolekci oblečení a doplňků. Vyvinuli v Japonsku v úzké spolupráci s IKEA of Sweden. V Japonsku byla tato kolekce uvedena na trh v polovině roku 2020 a od 1. července 2021 bude v prodeji také v Česku.

„Jde o naši první kolekci, která jako hlavní motiv využívá oficiální logo IKEA. K oblečení a doplňkům přistupujeme podobně jako k bytovému zařízení. Důležitá je jednoduchost a každodenní funkčnost. Druhým motivem je čárový kód, který zas odkazuje na náš bestseller, knihovnu Billy,“ vysvětluje Karl Doctor, manažer prodeje pro IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Výrobky z této speciální kolekce budou v prodeji v obchodních domech IKEA i on-line na ikea.cz od 1. července. Najdete mezi nimi trička a mikiny, osušky, lahve na vodu nebo speciální tašky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu