Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Egoé otevírá zahraniční prodejny, bude i v USA

Značka z vesnice Bílovice u Uherského Hradiště otevřela obchod ve Varšavě a buduje další v Norimberku, Vídni, Bratislavě či v americkém Denveru a kanadském Vancouveru.

Obrat značky designových produktů Egoé loni vyrostl na téměř 70 milionů korun a dál sází na zahraniční expanzi. Po úspěchu vůbec prvního zahraničního showroomu pro venkovní nábytek, kempingové autovestavby a lyže, jenž firma otevřela loni polském městě Mazančovice, přibyl v červnu další obchod ve Varšavě. V prodejně nechybí ani skialpové a sjezdové lyže stejné značky a ve světě stále populárnější autovestavba Nestbox.

„Polsko je dynamicky rostoucí trh, místní jsou hladoví po originálním designu s kladným vztahem k Čechům a českým produktům,“ uvádí marketingový ředitel Egoé Jan Juza.

Reklama
MMcite

Právě zahraniční expanze je vedle dalšího posilování pozice na domácím trhu klíčem k růstu brandu z Bílovic. Paralelně s otevřením varšavské prodejny tak již probíhá budování dalších pěti – v Norimberku, Vídni, Bratislavě, ale také například v americkém Denveru a kanadském Vancouveru. Právě americký a kanadský trh jsou největší výzvou, zejména pak pro autovestavby Nestbox.

„Doposud jsme naše autovestavby testovali převážně ve vozech na evropském trhu. Rozdílnost amerického vozového parku a angloamerická měrná soustava, ovlivňující třeba servis a logistiku, momentálně zaměstnává náš vývoj na maximum,“ doplňuje Juza.

Česká značka Egoé byla založena v roce 2006 designérem Radkem Hegmonem a za tu dobu vybudovala tři divize – Egoé life, Egoé nest a Egoé move. Každá z nich se zaměřuje na návrhy a výrobu na první pohled nesourodých produktů, ale přesto mající stejný cíl – být venku jako doma.

Egoé life představuje kolekce venkovního nábytku pro užití doma, na zahrádkách kaváren a restaurací, nebo ve venkovní kanceláři. Egoé nest promění jakýkoli osobní vůz v kempingové auto vložením kempingové autovestavby Nestbox. Od výroby venkovního nábytku přes autovestavby se značka posunula i k výrobě volnočasového a sportovního náčiní, jako jsou sjezdové a skialpové lyže, které zaštiťuje Egoé move.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)