Od dubna otevřel letos Action v České republice zatím šest prodejen: V Pardubicích, Příbrami, Třebíči, Jihlavě, Bohumíně a v Trmicích. Do konce roku 2021 v ČR zahájí provoz dalších minimálně pěti prodejen napříč tuzemskými kraji.
„Čeští zákazníci Action přijímají pozitivně a počet návštěvníků tuzemských obchodů se každý týden zvyšuje. Po období lockdownů, kdy měli zákazníci tendenci chodit do prodejen méně často a dělat větší nákupy, se nyní jejich chování navrací do normálu – přicházejí častěji a čas v prodejnách tráví objevováním pravidelně obměňovaného sortimentu Action plného překvapení,“ sdělila MAM Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro český trh.
Na celoevropské úrovni má za sebou letos Action vstup už na devátý trh. V dubnu otevřel první obchod v Itálii. „Překvapení“ a „nízké ceny“ jsou faktory, jež Action odlišují od dalších hráčů ze segmentu nepotravinových diskontů. Každý týden je v prodejnách Action představeno více než 150 nových položek, přičemž dvě třetiny sortimentu se neustále mění.