Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Žabky se převlečou do nového kabátu

Síť prodejen Žabka ze skupiny Tesco má nové firemní logo. V rámci své vizuální identity pracuje se samotným názvem Žabka Potraviny a kombinací čtyř barev v podobě malých čtverců fungujících jako podtržení. V logu si ponechala nákupní košík, který je nyní v dynamičtějším ztvárnění se zkosením a černými obrysy.

Obchodní síť prodejen Žabka provozuje v současnosti na 130 obchodů po celé republice. Postupně se převlečou do nového kabátu v rámci změny vizuální identity. Ústředním barevným podkladem je černošedá barva s bílým textem a nákupní košík či taška v kombinaci modré, zelené, červené a oranžové barvy. Se stejnou barevnou paletou ve formě čtverců se pracuje i v dalších vizuálech.

„Nové logo a vizuální identita přirozeně odráží dynamiku rozvoje sítě Žabka, která se v posledních letech neustále rozrůstá, míří i mimo velká města a neustále vylepšuje a rozšiřuje portfolio nabídky produktů a služeb tak, aby se stala místem, kde zákazníci mohou realizovat denní nákupy včetně objednání a doručení online, ale také vyřídit platbu složenek, vyzvednout zásilku z e-shopu či vybrat hotovost. Návrh a finální podoba je dílem interního oddělení skupiny Tesco, které má vývoj těchto grafických prvků na starosti,“ říká Radim Lunda, generální ředitel sítě obchodů Žabka v ČR.

Reklama

V rámci svého marketingu bude Žabka i nadále využívat svůj slogan „Skočte si nakoupit.“ Změna loga a vizuální identity se na obchody propíše postupně v průběhu roku.

K oslavě letošního kulatého výročí deseti let na trhu připravila Žabka řadu aktivit pro své zákazníky i zaměstnance a franšízanty. Proběhla již řada soutěží, včetně dubnového tematického letáku s atraktivními slevami.

Žabka hodlá i nadále pokračovat ve své expanzi a otevírat nové obchody po celé republice. Nyní také spouští kampaň, která má za cíl zajistit nové prostory pro prodejny Žabka. Právě nedostatek vhodných míst je jediný faktor, který brání masivnějšímu rozšiřování tohoto druhu podnikání. Součástí kampaně proto budou i billboardy, online bannery nebo cílená inzerce na velkých realitních webech.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)