Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vydavatelství CNC spustilo mobilní agregátor vlastních zpráv „Pět minut”

© CNC

Nová mobilní aplikace Pět minut pro telefony s Androidem i iOS přináší sloučený přehled nejaktuálnějšího zpravodajství z více než čtyřiceti různých titulů mediálního domu Czech News Center (CNC). Umělá inteligence poskládá obsah každému na míru.

Obsah vybírá i řadí algoritmus umělé inteligence, který se z chování naučí rozeznávat preference konkrétního čtenáře. Na svém zařízení tak každý může po několika použitích aplikace získat doporučený obsah pro sebe na míru.

„Při tvorbě aplikace Pět minut jsme kladli největší důraz na obsah. Velké fotky, titulky a náhledy článků jsou v aplikaci to hlavní. Vidíte je okamžitě a rovnou v nich můžete listovat intuitivním scrollováním dolů. Aplikace využívá umělé inteligence a doporučovacího algoritmu. Proto nepotřebuje žádná složitá nastavení, filtry a meníčka. Otevřete a můžete rovnou číst. Články, které vás zaujmou, si přečtete na jeden klik, nezajímavé vyřadíte,“ popisuje základní stavební pilíře aplikace Ondřej Javornický, product team leader ze společnosti CNC, který se už několik let věnuje algoritmům pro doporučování obsahu.

Reklama
ČEZ

Zvolit si lze světlý či tmavý režim nebo to, kolik uživatel vidí ze zobrazovaného obsahu – zda jen fotku a titulek, případně i úvod článku. Zajímavé články si lze uložit k přečtení na později kliknutím na symbol záložky.

„Zatím zobrazujeme v aplikaci pouze články, které jsou v našich titulech dostupné zdarma. Do budoucna plánujeme i přidání našeho placeného obsahu. Předplatitelé, kteří využívají naší službu Premium pro vícero titulů, tak budou mít všechen svůj placený obsah přístupný z jednoho místa,“ doplňuje k plánům dalšího rozvoje aplikace Javornický.

V aplikaci Pět minut najdou čtenáři zprávy z deníků E15 či Blesk, z časopisu Reflex, ženských magazínů, Živě.cz nebo třeba ze sportovních titulů. Zapojen je tedy veškerý obsah z webů patřících do vydavatelství Czech News Center.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)