Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Síť Žabka rozšiřuje možnosti online nakupování, nově spolupracuje s Woltem

Zájem zákazníků o online nákupy je stále na vzestupu. Síť obchodů Žabka proto nadále rozšiřuje možnosti objednání a doručení nákupů. Nově zahájila spolupráci s online kurýrní službou Wolt.

Moderní způsob nákupu potravin z pohodlí domova nabízí síť prodejen Žabka již více než rok. Obliba zákazníků u této formy nákupů neustále roste, proto se Žabka rozhodla rozšířit svou nabídku a spustila spolupráci s online kurýrní službou Wolt.

„Snažíme se reagovat na měnící se potřeby zákazníků. Častější využívání online nákupů patří k trendům posledního roku. Tímto způsobem nakupování máme možnost oslovit širší spektrum zákazníků, kteří by jinak u nás běžně nenakupovali. V rámci nové spolupráce se společností Wolt nabídneme zákazníkům na 850 položek v rámci celé šíře našeho sortimentu a vedle doručení domů je možná i varianta vyzvednutí na prodejně,“ vysvětluje Radim, Lunda, generální ředitel sítě obchodů Žabka v ČR. Služba bude dostupná zákazníkům v Praze a Brně, v rámci pilotního provozu se do ní zapojí nejprve desítka obchodů.

Reklama

„Spolupráce se sítí prodejen Žabka nám pomůže zásadně rozšířit nabídku potravin a naši zákazníci tak budou mít pohodlný nákup zase o něco blíž. Zapojeno bude zpočátku deset prodejen v Praze a Brně, kde budeme doručovat do 30 minut, a postupně se budeme snažit přidávat i další,” říká šéf českého Woltu Jan Foret.

Žabka nadále rozšiřuje i nabízené služby na svých obchodech. Před nedávnem do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání jsou například ibalgin, paralen, kapky do očí nebo léky na bolest v krku. Od loňského dubna nabízí i možnost online nákupů, které provozuje ve spolupráci s aplikací Bolt Food. V současnosti je dostupná na 39 obchodech a na výběr je přes 800 položek.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)