Reklama
Megaboard

O brand Skansky bude pečovat Outbreak

Agentura již vytvořila nový positioning značky Skanska Reality i s komunikační strategií.

Agentura Outbreak získala do péče značku Skanska Reality. Outbreak již vytvořil nový positioning značky i s detailní komunikační strategií pro značku i projekty, a na starost má i tvorbu on-line videí. Práce na značce vede Tereza Stará.

„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu ‚Kultury bydlení‘,“ řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.

Koncept „Kultura bydlení“ se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech – v imagových a osvětových on-line videích, ve venkovní reklamě, v sociálních médiích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále