Agentura již vytvořila nový positioning značky Skanska Reality i s komunikační strategií.
Agentura Outbreak získala do péče značku Skanska Reality. Outbreak již vytvořil nový positioning značky i s detailní komunikační strategií pro značku i projekty, a na starost má i tvorbu on-line videí. Práce na značce vede Tereza Stará.
„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu ‚Kultury bydlení‘,“ řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.
Koncept „Kultura bydlení“ se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech – v imagových a osvětových on-line videích, ve venkovní reklamě, v sociálních médiích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části.