Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Makro nabízí nové rostlinné alternativy k masu „Metro Chef“

Síť velkoobchodů Makro Cash & Carry ČR představuje novou řadu rostlinných masových alternativ pod vlastní značkou Metro Chef. Reaguje tak na neustále se zvyšující poptávku po alternativách k masu mezi spotřebiteli.

Jedna ze tří evropských domácností se snaží vědomě snížit spotřebu masa. Vyplývá to ze studie GfK Health & Wellbeing Report Europe. Důvodů je hned několik. Lidé omezení konzumace masa vnímají za zdravější, bojují proti zabíjení zvířat, jídla bez živočišných produktů jim chutnají a v neposlední řadě chtějí snížit svou uhlíkovou stopu. Řada spotřebitelů však má stále pocit, že na trhu není dostupné dostatečné množství masových alternativních produktů. Takové pokrmy navíc nechtějí konzumovat jen doma, ale vyžadují je také v restauracích.

Makro ČR proto představuje novou Veggie řadu rostlinných masových produktů pod vlastní značkou Metro Chef, jež nabízí výrobky primárně pro segment HoReCa. Nová řada zahrnuje několik produktů rostlinné výroby ve špičkové kvalitě – tři produkty s texturou hovězího (burger, trhané, mleté) a tři druhy s texturou kuřecího, lišící se kořením. Produkty se svou texturou, šťavnatostí i chutí blíží skutečnému masu, takže zákazník rozdíl nepozná. Díky vysokému obsahu rostlinných proteinů funguje jako plnohodnotná náhrada masa.

Reklama
ČEZ

Samozřejmostí je 100procentní veganské složení bez obsahu geneticky modifikovaných organismů (GMO) a lepku. Jsou tak ideální alternativou pro vegany i milovníky masa, kteří se snaží redukovat jeho konzumaci, avšak nechtějí přijít o požitek z jeho chuti. Díky svému složení obsahují výrobky z nové Veggie řady méně nasycených tuků než živočišné výrobky. Jsou tak vhodné pro všechny, kteří se snaží o stravu s vysokým obsahem vlákniny nebo nízkosacharidové stravování.

Masové alternativy oproti živočišným produktům přinášejí výhody nejen lidskému zdraví, ale jejich výroba současně šetří i naši planetu. Nepřichází při ní o život žádné zvíře a také je spotřebováno méně vody i energie. „Udržitelnost je jedním z našich základních principů. Proto je i výroba nových alternativních masových produktů pod značkou Metro Chef založena na čerstvých rostlinných ingrediencích, které získáváme z prověřených zdrojů. Například sójový protein pochází jen z certifikovaných míst, ve kterých nedochází k odlesňování,“ uvádí Martin Čivrný, manažer udržitelnosti Makro ČR.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)