Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Madfinger Games získaly stamilionovou investici, SleepTeam oživí Bulánky

Přední česká herní vývojová firma Madfinger Games získala investici pět milionů eur od společnosti Nuverse, které využije na další rozvoj mobilních her budoucnosti. Studio SleepTeam také po dvaceti letech vydá novou verzi legendární střílečky polštářů Bulánci 2.0.

Více než 125 milionů korun, které Nuverse posílá do rozvoje, využije Madfinger k intenzivnímu náboru talentů z řad developerů z celého světa s cílem produkovat “next-generation” hry a dále rozvíjet i cenami ověnčené tituly Shadowgun a Dead Trigger. Celkem už mají hry od brněnského studia přes 300 milionů stažení. Know-how a marketingových zkušeností Nuverse chce Madfinger využít k získání dalších hráčů. 

„Jsme nadšeni, že je Nuverse s námi, nepřinášejí jen kapitál, ale také spoustu zkušeností z herního průmyslu. Investice umožní nábor talentovaných lidí z celého světa a povede k urychlení uvádění novinek na trh,“ řekl zakladatel Madfinger Games Marek Rabas. Firma aktuálně hledá talentované vývojáře. 

Reklama
Abovalve

Bulánci opět na scéně

Legendární česká střílečka naštvaných polštářů Bulánci se po dvaceti letech od svého vzniku dočká pokračování. Studio SleepTeam, které stálo za senzací z roku 2002 spustilo kampaň na Startovači s cílem během měsíce vybrat půl milionu korun. Během dvou dnů už mají vybrány přes dva miliony a to kampaň poběží až do 16. června.

„Rozhodli jsme se vyslyšet vaše výzvy. Je potřeba, abychom se znovu tvrdě postavili na stranu měkkých. Musíme společně šířit bulánčí filosofii a postavit se a posadit nebo klidně zalehnout za práva všemožných polštářků, podušek a jim podobných,“ uvedli tvůrci ze SleepTeamu, kteří stojí i za první verzí hry.

Bulánci 2.0

Na rozdíl od prvotiny také nebude zdarma, zatím se u PC verze počítá s cenou 400 korun, ale plánují se dokonce verze pro xBox, Playstationy a Nintendo Switch. Zatímco první verze nabídla jednoduchou, ale velice povedenou 2D grafiku, nyní už budou polštáře pálit ve 3D, verze 2.0 nabídne nové herní módy. „Vy, kteří jste si oblíbili multiplayer, se máte na co těšit! Čekají na vás týmové přestřelky i dobývací mód, kde bude lítat peří. I milovníci singleplayeru si přijdou na své,“ slíbili tvůrci.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)