Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo dá míň? Tomáš Hanák s Heurekou radí jak bezpečně nakupovat online

Tomáš Hanák ve spolupráci s Heurekou zábavně radí, jak postupovat při nákupech na internetu a na co si dát pozor, aby nováčci v internetových nákupech nenaletěli podvodníkům.

„Jsem sice poválečný ročník, ale na internetu jsem nakupoval už mockrát – jenže nejednou s hodně špatnou zkušeností. Takže jsem s radostí přijal roli „průvodce“, který poradí nejen ostatním, ale koneckonců i sobě, jak se při nákupech online nenechat napálit,“ říká herec, komik a moderátor Tomáš Hanák, který se i sám podílel na scénáři.

Kampaň míří na část populace, která si loni i kvůli pandemii často vyzkoušela online nákupy poprvé, tedy zejména lidi starší 45 let. Natáčela agentura GetBoost, a poběží na Youtube do 15. června. Společně v téměř čtyřminutovém videu uvádí patero pro bezpečné a pohodlné nakupování na internetu. A jaké je tedy i Hanákovo patero pravidel pro bezpečné nákupy, které s Heurekou představuje v téměř čtyřminutovém videu svým osobitým projevem?

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)