Tomáš Hanák ve spolupráci s Heurekou zábavně radí, jak postupovat při nákupech na internetu a na co si dát pozor, aby nováčci v internetových nákupech nenaletěli podvodníkům.
„Jsem sice poválečný ročník, ale na internetu jsem nakupoval už mockrát – jenže nejednou s hodně špatnou zkušeností. Takže jsem s radostí přijal roli „průvodce“, který poradí nejen ostatním, ale koneckonců i sobě, jak se při nákupech online nenechat napálit,“ říká herec, komik a moderátor Tomáš Hanák, který se i sám podílel na scénáři.
Kampaň míří na část populace, která si loni i kvůli pandemii často vyzkoušela online nákupy poprvé, tedy zejména lidi starší 45 let. Natáčela agentura GetBoost, a poběží na Youtube do 15. června. Společně v téměř čtyřminutovém videu uvádí patero pro bezpečné a pohodlné nakupování na internetu. A jaké je tedy i Hanákovo patero pravidel pro bezpečné nákupy, které s Heurekou představuje v téměř čtyřminutovém videu svým osobitým projevem?