Digitální full-servisová agentura Marketup posiluje své marketingové a PR aktivity. Na starosti je má jako marketing a PR manager Jana Královič.
Do agentury Marketup přichází Jana Královič po mateřské dovolené. Před tím působila v německo-švýcarské společnosti Vorwerk v divizi Thermomix na pozici digital & CRM marketing manager pro Českou republiku. V minulosti pracovala v rámci reklamních a PR agentur pro brandy jako jsou Volvo, Kika, Hyundai, Green Swan či Siemens. Soustředila se především na strategii komunikace v rámci sociálních sítí & PR a digitálních kanálů.
„Řídit marketing v rámci full-servisové digitální agentury je výzva sama o sobě. Velmi často platí pořekadlo, že kovářova kobyla chodí bosa. V Marketupu vzniká hromada skvělých a hlavně úspěšných kampaní, na kterých pracuje spousta jak talentovaných mladých lidí, tak i zkušených seniorů. Mým cílem je, aby jejich práce byla vidět a mohli být tak inspirací pro další profesionály v marketingu. Navíc po čtyřech letech na mateřské dovolené se mohu učit od těch nejlepších specialistů v digitálním marketingu,“ uvedla nová marketingová manažerka Marketupu.
Podle CEO Marketupu Miroslava Krále se agentura setkává s tím, že je vnímána čistě jako výkonnostní, ačkoli poskytuje služby v celém spektru digitálu od strategie, přes kreativu, komunikaci až po datové a technologické služby. „Výzvou pro Janu je změnit toto vnímání a ukázat, že Marketup umí zajistit nejen digitální komunikaci, ale dokáže provést značky celkovou digitální transformací,“ dodal Král.