Carvago v nové kampani akcentuje klíčové výhody nákupu ojetého auta online, například širokou nabídku přesahující 750 tisíc vozů, detailní fyzickou kontrolu každého vozidla nebo jeho doručení až před dveře zákazníka.
„Čeští zákazníci si na výhody online prodeje rychle zvykli a od našeho vstupu na trhu, v říjnu 2020, registrujeme přes dva tisíce objednávek. Každý měsíc navíc poptávka dále roste, a to v řádu desítek procent. Naším cílem je zákazníkům vysvětlit nesporné výhody, které nákup online v rámci nových standardů na trhu přináší. V dnešní době již prakticky není jediný důvod, proč by si zákazník měl kupovat auto v kamenné prodejně,“ dodává Petr Dušek, marketingový ředitel evropského marketplace Carvago.com.
Strategii a kreativu kampaně zajistila agentura Czech Promotion ve spolupráci s produkčním studiem Final_2. „Spot svým příběhem a laděním vyjadřuje hlavní benefity nákupu přes Carvago. Je srozumitelný, svižný a přitom navozuje pohodovou atmosféru. Akcentovali jsme pohodlí nákupu, široký výběr, prověření kvality a možnost vrácení auta do 14 dnů. V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče,“ vysvětluje Michal Novák, kreativní ředitel agentury Czech Promotion.
Televizní spoty jsou připravené ve čtyřech jazykových mutacích, vedle češtiny i v němčině, slovenštině a polštině. Televizní reklamu doprovodí online kampaň. Reklama cílí na zákazníky v produktivním věku, kteří chtějí koupit ojeté auto v dobrém stavu, nechtějí se ale stresovat obíháním bazarů nebo riskovat, že se stanou obětí neférových praktik podvodníků.
Carvago.com si zakládá především na spolehlivosti a transparentnosti. Zákazníci mohou vybírat z více jak 750 tisíc prověřených aut z celé Evropy a všechny vozy prochází před prodejem kompletní nezávislou technickou inspekcí. Od výběru vozu až po podpis kupní smlouvy a přihlášení vozu vše probíhá online a na každý vůz služba poskytuje šestiměsíční prodlouženou záruku. Kromě toho Carvago.com poskytuje také komplexní služby, které jsou s nákupem vozidla spojené, takže je možné současně sjednat také financování, pojištění apod. Zároveň si zákazník může nechat auto doručit až před dveře svého domu a samozřejmostí je možnost vůz do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.
Informace ke kampani:
zadavatel: Carvago.com
Zpracovatel: Czech Promotion s produkčním studiem Final_2
Autor kreativy: Lukáš Venclík a Jan Chramosta
Režie: Lukáš Venclík
Producent: Lukáš Reymar
Mediatypy: televize, online a sociální sítě, direct mailing
Délka kampaně: 21. 5. 2021 – 13. 6. 2021