Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alpine Pro chystá multibrandový e-shop a městskou značku NAX

Značka sportovního a outdoorového oblečení Apline Pro se snaží kritickou situaci v kamenném retailu kompenzovat činorodostí v internetovém prostředí. Vedle již existujícího vlastního e-shopu a outletové platformy spustí letos na podzim projekt sporttown.cz a městkou značku NAX.

„Protože jsme nikdy neseděli v koutě a nečekali, co bude, tak jsme během podzimu 2020 spustili v ČR i na SK již dříve plánované a tím pádem dobře nachystané Alpine Pro outletové e-shopy a tento podzim rozjedeme nový multibrandový e-shop sporttown.cz, na kterém pracujeme právě teď. Ve stejnou dobu uvedeme na trh naši novou městskou značku NAX zaměřenou na volnočasové aktivity,“ sdělil MAM Václav Hrbek, majitel Alpine Pro a zároveň předseda Retailové asociace.

Hrbek se tímto krokem snaží takticky posílit přítomnost značky v online prostředí. „Myslíme si, že pandemie změní nákupní návyky spotřebitelů směrem k internetu a nechceme být mimo tento trend,“ říká Hrbek s tím, že konkrétní značky jsou zatím v jednání. Projekt by měl startovat v říjnu letošního roku.

Reklama
ČEZ

Značku NAX pak tvoří vlastní návrháři Alpine pro, Hrbek tímto krokem sleduje rozšíření sortimentu a záběr na širší cílovou skupinu zákazníků. Městské značky nedávno přidal do svého portfolia i řetězec Sportisimo.

Šéf Alpine Pro se opakovaně nechal slyšet, že pro uzavření obchodů nikdy neexistovaly dostatečné podklady a že po loňských jarních slibech obchodníci nakoupili na letošek zboží, které jim stárne na skladu. „Situace u nás v Alpine Pro není příliš dobrá. Jsme zavřeni nebo výrazně omezeni už třetí sezónu – jaro/ léto 2020, podzim/ zima 2020, jaro/ léto 2021.  Loni v červnu pan premiér Babiš v médiích uvedl, že už nikdy nedojde k celoplošné uzávěře ekonomiky, pouze se budou uzavírat ohniska a trasovat, testovat a samozřejmě očkovat. My jsme na to jako výrobci samozřejmě zareagovali a sezonu jaro/ léto 2021 nakoupili na 100 procent. Pro vysvětlení – zboží na sezonu se kontraktuje 8 – 10 měsíců před tím, než se objeví na obchodech, není tedy možné reagovat úplně pružně na změny ohledně dalších uzavírek nebo omezení,“ psal v nedávném komentáři pro MAM Hrbek.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)