Ve své první 360˚ komunikační kampani na vodní flitry Brita společnost Potten & Pannen – Staněk dává důraz na ochranu životního prostředí.
Potten & Pannen – Staněk, česká společnost s prémiovými kuchyňskými potřebami a doplňky, odstartovala v květnu svou první 360˚ komunikační kampaň. Divákům chce ukázat směr odpovědného přístupu vůči přírodě. Třicetisekundový spot, popřípadě jeho zkrácené verze, poběží sedm týdnů na televizních obrazovkách, v rámci sociálních sítí i v offline prostoru. Kreativní koncept kampaně byl vytvořený britskou agenturou Aspect, režisérem spotu je Adam Etheridge. Mediální prostor zajišťuje agentura PHD.
Za pozadím příběhu stojí reálná dívenka Ellie, která se i ve svém soukromém životě snaží neustále přicházet s novými nápady související s ochranou životního prostředí. Svým odpovědným přístupem k přírodě může být inspirací pro všechny. „Chtěli jsme ukázat, že i zdánlivě malé změny v běžných aktivitách mají význam a znamenají pozitivní dopad na životní prostředí. A věřím, že se nám to povedlo,“ vysvětluje Jitka Merlíková, marketingová manažerka společnosti Potten & Pannen – Staněk.
Firma v kampani poukazuje na to, že využitím vodní filtrace, namísto pořizování si zásob vody v jednorázových PET lahvích, mohou lidé významně snížit celosvětovou produkci plastů. V roce 2019 se celosvětově vyprodukovalo 368 milionů tun plastů. Největší podíl na tom měly právě jednorázové obaly včetně plastových lahví, které tvoří 40 procent veškerého vyrobeného plastu.
Potten & Pannen – Staněk se zaměřuje na spolupráci se značkami, jež pomocí vlastních produktů vštěpují myšlenky udržitelnosti i svým zákazníkům. Sama je totiž zastáncem udržitelné vize budoucnosti. „Tato televizní kampaň vypovídá o vizi a cestě, kterou chce společnost Potten & Pannen – Staněk směřovat. Pečlivě vybírat značky, které kromě kvalitních produktů mají pro své zákazníky i vzkaz či návod, jak se k přírodě chovat lépe, myslet uvědoměle a ekologicky, neplýtvat. A to přesně pro nás představuje značka Brita,” doplňuje Merlíková.