Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

A máme dobrý pocit! Potten & Pannen rozjíždí kampaň

Ve své první 360˚ komunikační kampani na vodní flitry Brita společnost Potten & Pannen – Staněk dává důraz na ochranu životního prostředí.

Potten & Pannen – Staněk, česká společnost s prémiovými kuchyňskými potřebami a doplňky, odstartovala v květnu svou první 360˚ komunikační kampaň. Divákům chce ukázat směr odpovědného přístupu vůči přírodě. Třicetisekundový spot, popřípadě jeho zkrácené verze, poběží sedm týdnů na televizních obrazovkách, v rámci sociálních sítí i v offline prostoru. Kreativní koncept kampaně byl vytvořený britskou agenturou Aspect, režisérem spotu je Adam Etheridge. Mediální prostor zajišťuje agentura PHD.

Za pozadím příběhu stojí reálná dívenka Ellie, která se i ve svém soukromém životě snaží neustále přicházet s novými nápady související s ochranou životního prostředí. Svým odpovědným přístupem k přírodě může být inspirací pro všechny. „Chtěli jsme ukázat, že i zdánlivě malé změny v běžných aktivitách mají význam a znamenají pozitivní dopad na životní prostředí. A věřím, že se nám to povedlo,“ vysvětluje Jitka Merlíková, marketingová manažerka společnosti Potten & Pannen – Staněk.

Reklama
ČEZ
https://youtu.be/-DOR8p7JNFQ

Firma v kampani poukazuje na to, že využitím vodní filtrace, namísto pořizování si zásob vody v jednorázových PET lahvích, mohou lidé významně snížit celosvětovou produkci plastů. V roce 2019 se celosvětově vyprodukovalo 368 milionů tun plastů. Největší podíl na tom měly právě jednorázové obaly včetně plastových lahví, které tvoří 40 procent veškerého vyrobeného plastu.

Potten & Pannen – Staněk se zaměřuje na spolupráci se značkami, jež pomocí vlastních produktů vštěpují myšlenky udržitelnosti i svým zákazníkům. Sama je totiž zastáncem udržitelné vize budoucnosti. „Tato televizní kampaň vypovídá o vizi a cestě, kterou chce společnost Potten & Pannen – Staněk směřovat. Pečlivě vybírat značky, které kromě kvalitních produktů mají pro své zákazníky i vzkaz či návod, jak se k přírodě chovat lépe, myslet uvědoměle a ekologicky, neplýtvat. A to přesně pro nás představuje značka Brita,” doplňuje Merlíková.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)